Зміст
Статті
ДОНБАСЬКИЙ ДЕРЖАВНИЙ ПЕДАГОГІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ: ІСТОРІЯ, СЬОГОДЕННЯ ТА АМБІТНІ ПЛАНИ НА МАЙБУТНЄ (до 80-річчя з дня заснування) | |
Svitlana Omelchenko | 14-26 |
CLOSE APPOSITIONAL CONSTRUCTIONS WITH PROPER NAMES | PDF (English) |
Yevgeniya Bielitska | 27-39 |
FUNCTIONING OF SOCIAL AND COMMUNICATION ENVIRONMENT OF HIGHER EDUCATION INSTITUTION AS A CONDITION OF FUTURE PHILOLOGISTS’ TRAINING | PDF (English) |
Olha Bilychenko | 40-49 |
DIGITAL LEARNING ENVIRONMENT FOR PRIMARY SCHOOL TEACHERS TRAINING | PDF (English) |
Liudmyla Havrilova, Olena Beskorsa | 50-64 |
ЕФЕКТИВНІСТЬ ВПЛИВУ ФІЗИЧНИХ РЕАБІЛІТАЦІЙНИХ ЗАХОДІВ НА ПОКАЗНИКИ ФУНКЦІОНАЛЬНОГО СТАНУ ХРЕБТА ДІТЕЙ МОЛОДШОГО ШКІЛЬНОГО ВІКУ 7 – 10 РОКІВ ЗІ СКОЛІОЗОМ | |
Vladyslav Dychko, Olena Dychko | 65-71 |
BETWEEN SCYLLA AND CHARYBDIS (School in a Totalitarian Society) | PDF (English) |
Halyna Dokashenko | 72-81 |
РОЛЬ РІЗНИХ СОЦІАЛЬНИХ ІНСТИТУЦІЙ У СОЦІАЛЬНОМУ СТАНОВЛЕННІ ОСОБИСТОСТІ ДИТИНИ ДОШКІЛЬНОГО ВІКУ | |
Svitlana Kurinna, Nina Mashchenko | 82-96 |
ПСИХОЛОГО-ПЕДАГОГІЧНІ НАПРЯМИ ОПТИМІЗАЦІЇ СОЦІАЛІЗАЦІЇ ДІТЕЙ ІЗ ПСИХОФІЗИЧНИМИ ПОРУШЕННЯМИ В ПРОЦЕСІ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ | |
Olena Mamicheva, Iryna Tatianchykova | 97-106 |
СТВОРЕННЯ КОМПЕТЕНТІСНО-ОРІЄНТОВАНОГО ОСВІТНЬОГО ПРОСТОРУ ЯК СТРАТЕГІЧНИЙ НАПРЯМОК РОЗВИТКУ ПЕДАГОГІЧНОГО ВИШУ | |
Olha Naboka | 107-126 |
ФОРМУВАННЯ КОМУНІКАТИВНОЇ ТОЛЕРАНТНОСТІ В МАЙБУТНІХ ПРАКТИЧНИХ ПСИХОЛОГІВ: ТЕОРЕТИКО-ПРИКЛАДНИЙ АСПЕКТ | |
Ellina Panasenko | 127-140 |
НАУКОВА ШКОЛА ЯК ПРЕДМЕТ ПЕДАГОГІЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ | |
Svitlana Saiapina | 141-149 |
ТЕХНОЛОГІЗАЦІЯ ЯК ЗАСІБ МОДЕРНІЗАЦІЇ ФАХОВОЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ТРУДОВОГО НАВЧАННЯ | |
Volodymyr Steshenko | 150-158 |
ВИКОРИСТАННЯ ЗАСОБІВ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДЛЯ УНАОЧНЕННЯ МАТЕРІАЛІВ ПЕДАГОГІЧНОГО ЕКСПЕРИМЕНТУ | |
Yana Topolnyk | 159-174 |
ДО ПИТАННЯ УЗАГАЛЬНЕННЯ ДОСВІДУ СХІДНОЇ ГІМНАСТИКИ ЗА ДОПОМОГОЮ ТЕОРІЇ У СІН ЯК МЕТОДУ ОПТИМІЗАЦІЇ НА ПРИКЛАДІ ВЕРИФІКАЦІЇ СПОРТИВНОЇ ПОДІЇ | |
Ihor Fed, Kateryna Hordieieva | 175-186 |
METHODOLOGICAL FEATURES OF USING THE ELECTRONIC LINGUOMETHODOLOGICAL TOOLS IN FUTURE PRIMARY SCHOOL TEACHER PROFESSIONAL TRAINING | PDF (English) |
Inna Khyzhniak, Olena Ishutina | 187-197 |
ЗМІСТ І СТРУКТУРА ЕЛЕКТРОННОГО НАВЧАЛЬНОГО ПОСІБНИКА «УКРАЇНСЬКА КУЛЬТУРА КІНЦЯ ХІХ – ПОЧАТКУ ХХ СТОЛІТТЯ» | |
Nadiia Voronova | 198-212 |
НАПРЯМИ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МАТЕМАТИКИ В УМОВАХ УПРОВАДЖЕННЯ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ | |
Vira Hlazova, Nataliia Kaidan | 213-222 |
ОСОБЛИВОСТІ СОЦІАЛЬНОЇ АКТИВНОСТІ МОЛОДІ В ІНСТИТУТАХ ГРОМАДЯНСЬКОГО СУСПІЛЬСТВА | |
Oksana Stupak | 223-234 |