№ 8 (2) (2018)

Зміст

Статті

КОМП’ЮТЕРНЕ ТЕСТУВАННЯ В СИСТЕМІ МОНІТОРИНГУ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ МАГІСТРІВ І ДОКТОРІВ ФІЛОСОФІЇ В ГАЛУЗІ ОСВІТИ PDF
Liudmyla Havrilova, Yana Topolnyk, Yelyzaveta Zaretska 5-18
АНАЛІЗ МІЖНАРОДНИХ МОНІТОРИНГОВИХ ДОСЛІДЖЕНЬ І РЕФОРМ У ГАЛУЗІ ОСВІТИ: СВІТОВИЙ ДОСВІД ТА УКРАЇНСЬКИЙ КОНТЕКСТ PDF
Svitlana Dryl, Liudmyla Kuhar 19-32
IMPLEMENTING DIGITAL COMPETENCE FRAMEWORK FOR FUTURE TEACHERS’ PROFESSIONAL DEVELOPMENT PDF (English)
Olena Beskorsa
METHODICAL TIPS FOR IMPROVING STUDENTS’ FOREIGN LANGUAGE SPEAKING SKILLS IN ENGLISH LESSONS PDF (English)
Iryna Lobachova 42-50
СУЧАСНІ ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В КОНТЕКСТІ НУШ PDF
Olha Khvashchevska, Olena Zamiuska 51-61
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ PDF
Mikhail Druhov 62-71
УЧАСТЬ У TED-КОНФЕРЕНЦІЯХ ЯК ЧИННИК ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ЕКОНОМІСТІВ PDF
Maksym Iaburov 72-81
ДИСТАНЦІЙНЕ НАВЧАННЯ ЯК ПЕДАГОГІЧНА ТЕХНОЛОГІЯ В ПІДГОТОВЦІ ВЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ PDF
Yuliia Sokolova 82-92
ОСНОВНІ ПІДХОДИ ДО ЗДІЙСНЕННЯ МУЗИЧНО-ПРОСВІТНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІМИ ВЧИТЕЛЯМИ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА PDF
Olha Kuznetsova 93-101
ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ЕТНОПЕДАГОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА В ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ PDF
Nadiia Holubytska 102-110
ДОСВІД ОРГАНІЗАЦІЇ КОЛЕКТИВНОГО НАРОДНО-ІНСТРУМЕНТАЛЬНОГО ВИКОНАВСТВА В ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ PDF
Natalia Dermelova, Mykola Pshenychnykh 111-117
ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ ЗАСОБАМИ ДИРИГЕНТСЬКО-ХОРОВИХ ДИСЦИПЛІН: ХІД І РЕЗУЛЬТАТИ ЕКСПЕРИМЕНТУ PDF
Taras Pukhalskyi 118-129
ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ PDF
Serhii Chuhai 130-139
НАРОДНО-СЦЕНІЧНИЙ ТАНЕЦЬ ЯК ЗАСІБ ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ PDF
Volodymyr Kotov, Mykola Pshenychnykh 140-150
ТВОРЧО-ОСОБИСТІСНИЙ ПІДХІД ДО ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ПІДЛІТКІВ У ПРОЦЕСІ ФОРТЕПІАННОГО НАВЧАННЯ PDF
U Jianqing 151-157
ДІАГНОСТИКА СФОРМОВАНОСТІ МУЗИЧНО-СЦЕНІЧНИХ УМІНЬ СТУДЕНТІВ ФАКУЛЬТЕТІВ МИСТЕЦТВ ПЕДАГОГІЧНИХ УНІВЕРСИТЕТІВ PDF
Li Yang 158-165