ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ АНГЛІЙСЬКОЇ МОВИ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ ДО ЗАСТОСУВАННЯ ІНТЕРАКТИВНИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОФЕСІЙНІЙ ДІЯЛЬНОСТІ
DOI:
https://doi.org/10.31865/2414-9292.8(2).2018.153791Ключові слова:
підготовка майбутніх учителів початкових класів, педагогічні умови, інтерактивні технології, професійна діяльність, готовність, англійська мова.Анотація
У статті виокремлено та проаналізовано педагогічні умови формування готовності майбутніх учителів англійської мови початкових класів до застосування інтерактивних технологій у професійній діяльності. Автором представлено детальний аналіз поняття «технологія», а також визначено сутність поняття «інтерактивна технологія». Представлено відмінність методики від технології. Доведено, що до умов реалізації зазначеного феномена належать: формування мотивації студентів до використання інтерактивних технологій у майбутній професійній діяльності; збагачення навчального змісту психолого-педагогічних дисциплін інформацією щодо сутності, змісту, структури та специфіки використання інтерактивних технологій у професійній діяльності майбутнього вчителя англійської мови початкових класів; організація взаємодії суб’єктів навчального процесу на основі паритетного діалогу; спрямування студентів до самоосвіти і педагогічного самовдосконалення шляхом аналізу власного досвіду використання інтеракцій на практиці. Автором надано детальний опис кожної умови та шляхи їхньої реалізації.
Посилання
Бескорса, О. С. (2018). Компаративний аналіз традиційних та інноваційних тенденцій викладання англійської мови у ВНЗ. Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти, 7, 62–72.
Козаченко, В. І. (2014). Використання інтерактивних технологій у підготовці майбутніх учителів іноземних мов. Педагогічні науки, 117, 62–69.
Комар, О. А. (2011). Теоретичні та методичні засади підготовки майбутніх учителів початкової школи до застосування інтерактивної технології. (Дис. д-ра пед. наук). Умань, Україна.
Кукушкин, В. С. (Ред.). (2004). Педагогические технологии: учебное пособие для студентов педагогических специальностей. Москва, Россия: ИКЦ «МарТ».
Липчанко-Ковальчик, О. В. (2016). Підготовка майбутніх бакалаврів-філологів до використання інтерактивних технологій у професійній діяльності. (Дис. канд. пед. наук). Рівне, Україна.
Ніколаєва, С. Ю. (2002). Методика викладання іноземних мов у середніх навчальних закладах. Київ, Україна: Ленвіт.
Пометун, О. І. і Пироженко, Л. В. (2004). Сучасний урок: інтерактивні технології навчання. Київ, Україна: А.С.К.
Сисоєва, С. О. (Ред.). (2001). Педагогічні технології у неперервній професійній освіті. Київ, Україна.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).