ДОСВІД ОРГАНІЗАЦІЇ КОЛЕКТИВНОГО НАРОДНО-ІНСТРУМЕНТАЛЬНОГО ВИКОНАВСТВА В ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ

Автор(и)

  • Natalia Dermelova
  • Mykola Pshenychnykh

DOI:

https://doi.org/10.31865/2414-9292.8(2).2018.153796

Ключові слова:

народно-інструментальне виконавство, професійна підготовка, майбутні вчителі музики, оркестр народних інструментів.

Анотація

Статтю присвячено проблемі колективного виконавства в процесі фахової підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва. Визначено роль народно-інструментального та естрадного оркестрового виконавства в становленні особистості майбутнього вчителя, схарактеризовано особливості методики роботи зі студентами в оркестрі. Автори наголошують на важливості особистісних якостей керівника колективу народно-інструментального виконавства для успішного його функціонування, оскільки керівник-викладач має не тільки знати методи керівництва, а й володіти педагогікою як мистецтвом, бути артистом, який прищеплює студентам любов до музичного інструменту, ансамблю, оркестру, музики в цілому, впливає на них передусім власною майстерністю виконання тощо. Висвітлено досвід організації діяльності оркестру народних інструментів ДВНЗ «Донбаський державний педагогічний університет», творчим керівником якого є один з авторів статті.

Посилання

Давидов, М. (2005). Історія виконавства на народних інструментах. (Українська академічна школа. Київ: КНМАУ ім. П. І. Чайковського.

Дейнега, В. (2002). Музичний інструментарій як показник специфіки оркестру народних інструментів. Науковий вісник НМАУ ім. П. І. Чайковського, 22, 119 – 129.

Ільченко, О. (2004). Народне оркестрове виконавство: аматорство та проблеми художності. Київ: КДІК.

Келдыш, Г. (1990). Музыкальный энциклопедический словарь. Москва: Советская энциклопедия.

Черкаський, Л. (2003). Українські народні музичні інструменти. Київ: Техніка.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-12-27

Як цитувати

Dermelova, N., & Pshenychnykh, M. (2018). ДОСВІД ОРГАНІЗАЦІЇ КОЛЕКТИВНОГО НАРОДНО-ІНСТРУМЕНТАЛЬНОГО ВИКОНАВСТВА В ПІДГОТОВЦІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИКИ. Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти, (8 (2), 111–117. https://doi.org/10.31865/2414-9292.8(2).2018.153796

Номер

Розділ

Статті