УЧАСТЬ У TED-КОНФЕРЕНЦІЯХ ЯК ЧИННИК ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ЕКОНОМІСТІВ

Автор(и)

  • Maksym Iaburov

DOI:

https://doi.org/10.31865/2414-9292.8(2).2018.153792

Ключові слова:

TED-конференції, комунікація, курс, компетентність, ІКТ.

Анотація

Розроблено та описано роль ІКТ у формуванні професійної компетентності майбутніх економістів. Підкреслено актуальність впровадження інноваційних освітніх технологій, що впливають на комплексний розвиток компетентності майбутніх спеціалістів. У ході дослідження виявлено, що сучасні технології, насамперед, інформаційно-комунікаційні, не лише впливають на характер трансформації світової цивілізації, а й викликають масову потребу в самостійному навчанні та постійному підвищенні кваліфікації.   Установлено, що під час підготовки до виступу на конференції у форматі TED формується велика кількість різноманітних навичок, що позитивно впливають на компетентність фахівця. До них відносяться як загальні вміння й навички, що сприяють професійному розвитку майбутніх економістів, так і лексичні, що покращують мовну складову професійної компетентності фахівця.

Посилання

TED-конференції в Україні. (б.д.). Взято з https://uk.wikipedia.org/wiki/TED

Баева, Е. М. (2017). Преимущества использования выступлений TED как аутентичного языкового учебного материала. Коммуникативные исследования, 3 (13), 127−133.

Гончар, С. (2012) Лінгвістика та методика в вищій школі. Актуальні проблеми української лінгвістики: теорія і практика. Взято з http://www.kamts1.kpi.ua/ru/node/841

Дробіт, І. М. (2013). Ефективність використання автентичних веб-ресурсів у підготовці перекладачів. Інформаційні технології і засоби навчання, 35 (3), 106−112. Взято з http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2013_35_3_14

Кузьменко, Г. П. і Хорольский, О. В. (2014). Масові відкриті онлайн-курси у контексті євроінтеграції вищої освіти України. Взято з http://dspace.pnpu.edu.ua/bitstream/123456789/4348/1/Kuzmenko.pdf

Мещярякова, Ю. В. (2016). Развитие аудитивной компетенции с использованием информационно-коммуникативных технологий. Вестник ПНИПУ. Проблемы языкознания и педагогики, 3, 79−87.

Рябко, С. (2017) Формування професійної компетентності у майбутніх бакалаврів. Проблеми мовознавства та педагогіки, 2, 81-84

Степаненко, О. А. і Зеліковська, О. О. (2017). Smart-технології в викладанні іноземних мов в професійній діяльності. Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Філологічні науки, 263, 186−193. Взято з https://nubip.edu.ua/sites/default/files/u51/565-2099-1-pb_3_1.pdf

Усмонова, Ш. (2018). Использование современных образовательных технологий в обучении иностранных языков (на примере английского). Образовательный процесс, 1, 29−32.

Brian, G. (2018). The next wave. Retrieved from https://ted.blog.com

Romanelli, F. (2014). Should TED Talks Be Teaching Us Something? Retrieved from https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4140479/

Masson, M. (2014). Benefits of TED Talks. Retrieved from https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4264800/

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-12-27

Як цитувати

Iaburov, M. (2018). УЧАСТЬ У TED-КОНФЕРЕНЦІЯХ ЯК ЧИННИК ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ЕКОНОМІСТІВ. Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти, (8 (2), 72–81. https://doi.org/10.31865/2414-9292.8(2).2018.153792

Номер

Розділ

Статті