УЧАСТЬ У TED-КОНФЕРЕНЦІЯХ ЯК ЧИННИК ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ЕКОНОМІСТІВ
DOI:
https://doi.org/10.31865/2414-9292.8(2).2018.153792Ключові слова:
TED-конференції, комунікація, курс, компетентність, ІКТ.Анотація
Розроблено та описано роль ІКТ у формуванні професійної компетентності майбутніх економістів. Підкреслено актуальність впровадження інноваційних освітніх технологій, що впливають на комплексний розвиток компетентності майбутніх спеціалістів. У ході дослідження виявлено, що сучасні технології, насамперед, інформаційно-комунікаційні, не лише впливають на характер трансформації світової цивілізації, а й викликають масову потребу в самостійному навчанні та постійному підвищенні кваліфікації. Установлено, що під час підготовки до виступу на конференції у форматі TED формується велика кількість різноманітних навичок, що позитивно впливають на компетентність фахівця. До них відносяться як загальні вміння й навички, що сприяють професійному розвитку майбутніх економістів, так і лексичні, що покращують мовну складову професійної компетентності фахівця.
Посилання
TED-конференції в Україні. (б.д.). Взято з https://uk.wikipedia.org/wiki/TED
Баева, Е. М. (2017). Преимущества использования выступлений TED как аутентичного языкового учебного материала. Коммуникативные исследования, 3 (13), 127−133.
Гончар, С. (2012) Лінгвістика та методика в вищій школі. Актуальні проблеми української лінгвістики: теорія і практика. Взято з http://www.kamts1.kpi.ua/ru/node/841
Дробіт, І. М. (2013). Ефективність використання автентичних веб-ресурсів у підготовці перекладачів. Інформаційні технології і засоби навчання, 35 (3), 106−112. Взято з http://nbuv.gov.ua/UJRN/ITZN_2013_35_3_14
Кузьменко, Г. П. і Хорольский, О. В. (2014). Масові відкриті онлайн-курси у контексті євроінтеграції вищої освіти України. Взято з http://dspace.pnpu.edu.ua/bitstream/123456789/4348/1/Kuzmenko.pdf
Мещярякова, Ю. В. (2016). Развитие аудитивной компетенции с использованием информационно-коммуникативных технологий. Вестник ПНИПУ. Проблемы языкознания и педагогики, 3, 79−87.
Рябко, С. (2017) Формування професійної компетентності у майбутніх бакалаврів. Проблеми мовознавства та педагогіки, 2, 81-84
Степаненко, О. А. і Зеліковська, О. О. (2017). Smart-технології в викладанні іноземних мов в професійній діяльності. Науковий вісник Національного університету біоресурсів і природокористування України. Філологічні науки, 263, 186−193. Взято з https://nubip.edu.ua/sites/default/files/u51/565-2099-1-pb_3_1.pdf
Усмонова, Ш. (2018). Использование современных образовательных технологий в обучении иностранных языков (на примере английского). Образовательный процесс, 1, 29−32.
Brian, G. (2018). The next wave. Retrieved from https://ted.blog.com
Romanelli, F. (2014). Should TED Talks Be Teaching Us Something? Retrieved from https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4140479/
Masson, M. (2014). Benefits of TED Talks. Retrieved from https://www.ncbi.nlm.nih.gov/pmc/articles/PMC4264800/
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).