ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ЕТНОПЕДАГОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА В ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

Автор(и)

  • Nadiia Holubytska

DOI:

https://doi.org/10.31865/2414-9292.8(2).2018.153795

Ключові слова:

педагогічні умови, етнопедагогічна культура, майбутні вчителі музичного мистецтва, деонтологізація, застосування праксеологічного підходу, деонтологізації в процесі активного застосування праксеологічного підходу.

Анотація

У статті розроблені педагогічні умови формування етнопедагогічної культури майбутніх учителів музичного мистецтва з позиції дослідження сучасних тенденцій розвитку вокально-хорового навчання в контексті вивчення практичного досвіду провідних вітчизняних фахівців-хормейстерів. Розроблені педагогічні умови – фундаменталізація етнопедагогічного базису для розбудови навчального середовища в межах процесу вокально-хорового навчання; формування етнопедагогічної культури майбутніх учителів музичного мистецтва засобами етнопедагогічної деонтологізації в процесі активного застосування праксеологічного підходу – становлять основні шляхи ефективного вирішення означеної проблеми. Застосування означених педагогічних умов у процес вокально-хорового навчання студентів включає практичне введення методів і засобів української народної педагогіки, спрямованих на формування гуманних стосунків спілкування відповідно до національних виховних ідеалів.

Посилання

Биков, В. Ю. (2004). Навчальне середовище сучасних педагогічних систем. Професійна освіта: педагогіка і психологія. Україно-польський журнал, 4, 59–79.

Бондаренко, О. О. i Бондаренко О. С. (2013). Компетентнісний підхід як засіб управління якістю освіти. Матеріали Всеукр. наук.-практ. конф. «Науково-методичні підходи до викладання управлінських дисциплін в контексті вимог ринку праці». (С. 72–79). Дніпропетровськ: Біла К.О.

Гончаренко, С. У. (2011). Український педагогічний енциклопедичний словник. Рівне, Україна: Волинські обереги.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-12-27

Як цитувати

Holubytska, N. (2018). ПЕДАГОГІЧНІ УМОВИ ФОРМУВАННЯ ЕТНОПЕДАГОГІЧНОЇ КУЛЬТУРИ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА В ПРОЦЕСІ ФАХОВОЇ ДІЯЛЬНОСТІ. Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти, (8 (2), 102–110. https://doi.org/10.31865/2414-9292.8(2).2018.153795

Номер

Розділ

Статті