ОСНОВНІ ПІДХОДИ ДО ЗДІЙСНЕННЯ МУЗИЧНО-ПРОСВІТНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІМИ ВЧИТЕЛЯМИ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА

Автор(и)

  • Olha Kuznetsova

DOI:

https://doi.org/10.31865/2414-9292.8(2).2018.153794

Ключові слова:

музичне просвітництво, творча діяльність, самостійність, наукові підходи, методична підготовка, майбутні вчителі музичного мистецтва.

Анотація

У статті розглянуті основні наукові підходи до методичної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва. Виокремлено підготовку студентів факультетів мистецтв до здійснення музично-просвітницької діяльності зі школярами в умовах загальноосвітньої школи. Розглянуто специфіку фахової підготовки майбутнього вчителя музичного мистецтва до просвітницької роботи на уроках музики та під час позакласної й позашкільної музичної діяльності з учнями. У процесі здійснення музичного просвітництва, що консолідує компетенції педагога-музиканта актуалізується значимість творчої діяльності, яка передбачає вміння розглядати будь-які явища з різних позицій, застосовувати знання з різноманітних мистецьких галузей у вирішенні конкретного завдання, тобто вміння самостійно приймати рішення й нести відповідальність за них. Основними науковими підходами до методичної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва нами визначено: аксіологічний,  праксеологічний, поліхудожньоцентричний.

Посилання

Гончаренко, С. У. (1997). Український педагогічний словник. Київ: Либідь.

Зязюн, І. А., Сагач, Г. М. (1997). Краса педагогічної дії. Київ: Українсько-фінський ін-т менеджменту і бізнесу.

Козир, А. В. (2008). Професійна майстерність учителів музики: теорія і практика формування в системі багаторівневої освіти. Київ: НПУ імені М.Драгоманова.

Котарбинский, Т. (1962). Развитие праксиологии. Польское обозрение, №12, 15-27.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-12-27

Як цитувати

Kuznetsova, O. (2018). ОСНОВНІ ПІДХОДИ ДО ЗДІЙСНЕННЯ МУЗИЧНО-ПРОСВІТНИЦЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІМИ ВЧИТЕЛЯМИ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА. Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти, (8 (2), 93–101. https://doi.org/10.31865/2414-9292.8(2).2018.153794

Номер

Розділ

Статті