НАРОДНО-СЦЕНІЧНИЙ ТАНЕЦЬ ЯК ЗАСІБ ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

Автор(и)

  • Volodymyr Kotov
  • Mykola Pshenychnykh

DOI:

https://doi.org/10.31865/2414-9292.8(2).2018.153799

Ключові слова:

майбутній учитель початкової школи, народно-сценічний танець, естетичне виховання, професійна підготовка, молдавський танець.

Анотація

У статті розглянуто народно-сценічний танець як засіб естетичного виховання майбутніх учителів початкової школи. Виходячи з духовно-змістовного і народознавчого аспектів, окреслено основні функції народного хореографічного мистецтва в контексті освітнього процесу вищого навчального закладу. Визначено роль роботи над народною хореографією в професійній підготовці студентів-педагогів під час вивчення означеного феномену, а також провідні завдання, що постають перед майбутнім учителем початкової школи для реалізації поставленої мети. Запропоновано авторську розробку молдавського танцю, підготовлену разом зі студентами спеціальності 013 Початкова освіта.

Посилання

Безклубенко, С. Д. Національна ідея в контексті «загальнолюдських» цінностей. Українські культурні дослідження. Українській центр культурних досліджень. Взято з: http:// www.culturalstudies.in.ua/sekcia_pl_v4.php

. Березнюк. О. С. (2005). Організаційно-педагогічні основи використання засобів народознавства в позанавчальному виховному процесі. Вісник Житомирського державного ун-ту ім. І. Франка, Вип. 24, 32 – 35. Взято з : http://eprints.zu.edu.ua/2570/1/05bospvp.pdf

Голдрич, О. (2006). Хореографія: посібник з основ хореографічного мистецтва та композиції танцю. Львів, Україна: СПОЛОМ.

Зайцев, Є., Колесниченко, Ю. (2007). Основи народно-сценічного танцю. Вінниця, Україна: Нова книга.

Камін, В. (2008). Народно-сценічний танець: груповий розподіл вправ біля станка. Київ, Україна: ДАКККіМ.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-12-27

Як цитувати

Kotov, V., & Pshenychnykh, M. (2018). НАРОДНО-СЦЕНІЧНИЙ ТАНЕЦЬ ЯК ЗАСІБ ЕСТЕТИЧНОГО ВИХОВАННЯ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти, (8 (2), 140–150. https://doi.org/10.31865/2414-9292.8(2).2018.153799

Номер

Розділ

Статті