ТВОРЧО-ОСОБИСТІСНИЙ ПІДХІД ДО ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ПІДЛІТКІВ У ПРОЦЕСІ ФОРТЕПІАННОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • U Jianqing

DOI:

https://doi.org/10.31865/2414-9292.8(2).2018.153800

Ключові слова:

творчо-особистісний підхід, організація самостійної роботи підлітків, фортепіанне навчання, самостійність, утілення художнього образу.

Анотація

У статті розкрито особливості використання творчо-особистісного підходу до організації самостійної роботи підлітків у процесі фортепіанного навчання. Ураховані великі можливості творчо-особистісного підходу, що полягають у створенні перспектив планування підлітком цілеспрямованих способів дій, реалізації його потенційних можливостей. Виокремлена доцільність використання творчо-особистісного підходу на практичних фортепіанних заняттях із підлітками. Визначено значення самостійності в навчанні підлітків гри на фортепіано, що дозволяє синтезувати вміння учнів без сторонньої допомоги зорієнтуватися в незнайомому музичному матеріалі, скласти переконливу інтерпретацію музичного твору, віднайти ефективні шляхи роботи, необхідні прийоми та засоби втілення художнього задуму і здатність критично оцінити результати власної музично-виконавської діяльності.

Посилання

Абульханова-Славская, К. А. (1980). Деятельность и психология личности. Москва, Россия: Наука.

Бех, І. Д. (1998). Особистісно зорієнтоване виховання. Київ, Україна: І3МН.

Зимняя, И. А. (2001). Педагогическая психология. Москва, Россия: Логос.

Зязюн, І. А. (2000). Педагогіка добра: ідеали і реалії. Київ, Україна: МАУП.

Пидкасистый, П. И. (1980). Самостоятельная познавательная деятельность школьников в обучении. Москва, Россия: Педагогика.

Сковорода, Г. С. (1994). Твори у 2-х томах. Том 1. Київ, Україна

Цыпин, Г. М. (1994). Психология музыкальной деятельности: проблемы, суждения, мнения. Москва, Россия: Инрерпракс.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-12-27

Як цитувати

Jianqing, U. (2018). ТВОРЧО-ОСОБИСТІСНИЙ ПІДХІД ДО ОРГАНІЗАЦІЇ САМОСТІЙНОЇ РОБОТИ ПІДЛІТКІВ У ПРОЦЕСІ ФОРТЕПІАННОГО НАВЧАННЯ. Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти, (8 (2), 151–157. https://doi.org/10.31865/2414-9292.8(2).2018.153800

Номер

Розділ

Статті