СУЧАСНІ ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В КОНТЕКСТІ НУШ

Автор(и)

  • Olha Khvashchevska
  • Olena Zamiuska

DOI:

https://doi.org/10.31865/2414-9292.8(2).2018.153790

Ключові слова:

сучасні педагогічні технології, технології навчання, інтегроване навчання, технологія формування та розвитку критичного мислення, Нова українська школа.

Анотація

У статті окреслено ключові аспекти діяльності вчителів початкової школи на підставі вимог і рекомендацій Нової української школи.  Розкрито сутність понять: «педагогічні технології», «технології навчання», «сучасні педагогічні технології», «інтегроване навчання», «технологія формування та розвитку критичного мислення». Виявлено підходи до організації інтегрованого навчання, які мають на меті формування цілісної картини світу особистості. На основі цих підходів, Державного стандарту й освітніх програм учитель може розробити інтегровану навчальну програму або використати подані ідеї для організації інтегрованого навчання. Розкрито питання впровадження технології критичного мислення, які дозволяють отримати позитивні результати у формуванні активної розумової діяльності студентів. Теоретично обґрунтовано доцільність використання сучасних педагогічних технологій у контексті Нової української школи.

Посилання

Бондар, В. І. і Шапошнікова, І. М. (2006). Управління формуванням професійної компетентності вчителя. Освіта і управління, 9 (2), 20−27.

Закон України про освіту. № 2145-19. (2017, 5 вересня). Взято з http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/2145-19

Інтегроване навчання. Онлайн-курс для вчителів початкових класів (б.д.). Взято з https://edera.gitbooks.io/glossary/3/intehrovane_navchannia.html

Кроуфорд, А. і Саул, В. (2006). Технології розвитку критичного мислення. Київ, Україна: Плеяди.

Бібік, Н. М. (Ред.) (2017). Нова українська школа: порадник для вчителя. Київ, Україна: ТОВ «Видавничий дім «Плеяди».

Кукушина, В. С. (Ред.). (2002). Педагогические технологии : учебное пособие для студентов педагогических специальностей. Ростов на Дону, Россия : Март

Пєхота, О. М. (2003). Підготовка майбутнього вчителя до впровадження педагогічних технологій. І. А. Зязюн, О. М. Пєхота (Ред.). Київ, Україна : Видавництво А. С. К.

Хващевська, О. О. (2017). Сучасні педагогічні технології в навчанні молодших школярів. Молодий вчений, 9.2 (49.2), 20–24.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-12-27

Як цитувати

Khvashchevska, O., & Zamiuska, O. (2018). СУЧАСНІ ПЕДАГОГІЧНІ ТЕХНОЛОГІЇ ПІДГОТОВКИ МАЙБУТНЬОГО ВЧИТЕЛЯ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ В КОНТЕКСТІ НУШ. Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти, (8 (2), 51–61. https://doi.org/10.31865/2414-9292.8(2).2018.153790

Номер

Розділ

Статті