ДІАГНОСТИКА СФОРМОВАНОСТІ МУЗИЧНО-СЦЕНІЧНИХ УМІНЬ СТУДЕНТІВ ФАКУЛЬТЕТІВ МИСТЕЦТВ ПЕДАГОГІЧНИХ УНІВЕРСИТЕТІВ

Автор(и)

  • Li Yang

DOI:

https://doi.org/10.31865/2414-9292.8(2).2018.153801

Ключові слова:

музично-сценічні вміння, майбутні вчителів музичного мистецтва та хореографії, діагностика, критерії, показники, констатувальний експеримент.

Анотація

Стаття розкриває діагностичний етап формування музично-сценічних умінь майбутніх учителів музичного мистецтва та хореографії під час фахового навчання на факультетах мистецтв педагогічних університетів. Музично-сценічні вміння в контексті окресленої статті розглянуті як складний комплекс інтелектуальних, емоційних, вольових, регулятивних, художньо-творчих якостей студентів, що обумовлюють їхню здатність до артистичного втілення художнього образу в процесі виконавської діяльності на основі засвоєння спеціальних знань, навичок і практичного фахового досвіду. Розроблено структуру музично-сценічних умінь майбутніх учителів музичного мистецтва та хореографії, визначено критерії і показники. Наведено результати констатувального етапу експериментальної роботи з формування музично-сценічних умінь майбутніх учителів музичного мистецтва та хореографії.

Посилання

Зязюн, І. А. i Сагач, Г. М. (1997). Краса педагогічної дії. Київ, Україна: Українсько-фінський ін-т менеджменту і бізнесу.

Райгородский, Д. Я. (Ред.). (2008). Психологічні тести. Практическая психодиагностика. Методики и тесты. Самара, Россия: Издат. дом «БАХРАХ-М».

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-12-27

Як цитувати

Yang, L. (2018). ДІАГНОСТИКА СФОРМОВАНОСТІ МУЗИЧНО-СЦЕНІЧНИХ УМІНЬ СТУДЕНТІВ ФАКУЛЬТЕТІВ МИСТЕЦТВ ПЕДАГОГІЧНИХ УНІВЕРСИТЕТІВ. Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти, (8 (2), 158–165. https://doi.org/10.31865/2414-9292.8(2).2018.153801

Номер

Розділ

Статті