DOI: https://doi.org/10.31865/2414-9292.12.2020.206750

МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ ЗВ’ЯЗНОГО МОВЛЕННЯ СТУДЕНТІВ ПІД ЧАС НАПИСАННЯ ТВОРІВ-РОЗДУМІВ

Світлана Помирча, Наталія Громова

Анотація


У статті розглянуто рекомендації щодо написання власного висловлювання у вигляді твору-роздуму. Ці теоретичні методичні поради допоможуть закріпити теоретичні знання на практиці, виробити стійкі вміння і навички щодо написання власного висловлювання за чіткими параметрами, передбаченими умовами написання такого виду творчої роботи.

У статті авторка розглядає етапи написання твору-роздуму; звертає увагу на те, що такий вид роботи дає змогу одночасно оцінити рівень мовної, мовленнєвої і комунікативної компетенції майбутніх учителів.

Уміння сприймати, розуміти почуте або прочитане, викладати його зміст, точно формулювати думку, висловлювати її в писемній формі можуть бути сформовані лише на основі розвитку мислення і мовлення, що є основою навчання сучасної української мови у ВНЗ.


Ключові слова


розвиток мовлення; твір-роздум; алгоритм написання; текст; тема.

Повний текст:

PDF

Посилання


Виготський, Л. (1999). Думка та слово. Москва.

Донченко, Т. (2001). Як готувати учнів до переказу. Українська мова і література в школі, 1, 3–4.

Ішутіна, О.Є. (2018). Формування навичок письма майбутніх учителів початкової школи в професійній підготовці. Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти, 8(1), 109–121. DOI: 10.31865/2414-9292.8(1).2018.153744

Митяй, З. О. (2012). Семантичні аспекти організації цілісного тексту, Українознавчий альманах, 9, 154–157.

Пентилюк, М. (2010). Компетентнісний підхід до формування мовної особистості у євроінтеграційному контексті, Українська мова та література в школі, 2, 2–8.