ОЦІНКА ПОТЕНЦІАЛУ ВПРОВАДЖЕННЯ ДУАЛЬНОЇ СИСТЕМИ НАВЧАННЯ В УКРАЇНІ
DOI:
https://doi.org/10.31865/2414-9292.12.2020.206747Ключові слова:
якість освіти, дуальна система навчання, потенціал впровадження дуального навчання, кореляційні взаємовпливу, фактори і показники впливу.Анотація
У статті проведено оцінку потенціалу впровадження дуальної системи навчання в Україні, що є метою дослідження. Для досягнення окресленої мети були вирішені такі задачі: визначено фактори впливу на впровадження дуального навчання та їхні показники; на основі побудови матриці кореляційних зв’язків, визначені кореляційні взаємовпливи між показниками факторів впливу впровадження дуального навчання.
Результати розрахунків зафіксували динаміку до зростання. Це свідчить про зростання потенціалу впровадження дуального освіти в Україні. Визначено фактори впливу на впровадження дуального навчання, а саме: економічні, політичні та культурно-освітні. Також були окреслені кореляційні взаємовпливи між показниками факторів впливу впровадження дуального навчання. Визначені як тісні позитивні, так і тісні негативні взаємовпливи.
Посилання
Вчитися на роботі: як працюватиме дуальна освіта в Україні. (б.д.). Взято з https://uain.press/articles/vchytysya-na-roboti-yak-zapratsyuye-dualna-osvita-v-ukrayini-943921
Дуальна освіта – партнерство вишів і бізнесу. (б.д.). Взято з https://dt.ua/EDUCATION/dualna-osvita-partnerstvo-vishiv-i-biznesu-295022_.html
Дуальна освіта. (б.д.). Взято з http://www.nusta.edu.ua/дуальна-освіта-3/
Левченко, Я. С. (2020). Дуальное обучение для Украины: факторы влияния и потенциальные возможности его имплементации. Herald pedagogiki. Nauka i Praktyka, 52,
–18.
Левченко, Я. С., Волинец, Л. Н. (2019). Проблемы высшей школы глазами студента. Взято з http://конференция.com.ua/files/91_s.pdf
Левченко, Я. С., Шершенюк, О. М. (2020). Дуальна освіта як складова фінансового забезпечення держави в контексті розвитку державно-приватного партнерства. Herald pedagogiki. Nauka i Praktyka, 53 (Препринт. Herald pedagogiki. Nauka i Praktyka).
Офіційний сайт Державної служби статистики України. (б.д.). Взято з http://www.ukrstat.gov.ua/
BDO international business compass. (2018). Взято з https://www.bdo-ibc.com/index.php?id=35
Lechachenko, T. (2019). Analysis of foreign experience of implementation of the dual form of education and accessibility of its implementation in Ukraine. Technology Audit and Production Reserves, 2(47), 31–38. DOI: http://doi.org/10.15587/2312-8372.2019.174529
Official site of Eurostat. (б.д.). Взято з https://ec.europa.eu/eurostat/data/database
Official site of Organisation for Economic Cooperation and Development OECD. (б.д.). Взято з https://data.oecd.org
PayingTaxes 2018 PwC Global. Взято з https://www.pwc.com/gx/en/paying-taxes/pdf/pwc_paying_taxes_2018_full_report.pdf
Schwab, K. (2018). WEF Global Competitiveness Report. Взято з http://reports.weforum.org/global-competitiveness-report-2018/competitivenessrankings/#series=GCI4.C.07.01
Transparency International, Corruption perception index. (2018). Взято з https://www.transparency.org/cpi2018
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).