ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ГЕОГРАФІЇ ДО ВПРОВАДЖЕННЯ ТЕХНОЛОГІЙ ІНТЕГРОВАНОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • Оксана Войтович

DOI:

https://doi.org/10.31865/2414-9292.12.2020.206740

Ключові слова:

підготовка майбутніх учителів географії, технології інтегрованого навчання.

Анотація

Розглянуто особливості підготовки майбутніх учителів географії до впровадження технологій інтегрованого навчання в освітній процес закладів загальної середньої освіти. Визначено сутність поняття «технології інтегрованого навчання». Охарактеризовано принципи реалізації інтегративного підходу в закладах загальної середньої освіти. Розглянуто можливості застосування технології інтегрованого навчання як дидактичної системи, яка забезпечує взаємопроникнення різнопредметних знань та вмінь, різних видів діяльності на рівні шкільних предметів, навчальних тем, навчальних проблем для формування цілісного уявлення про процеси та явища навколишнього світу.

Упровадження технологій інтегрованого навчання забезпечує комплексність процесу навчання з географії на засадах інтеграції знань із різних предметів; високу результативність навчальних досягнень із географії; економію часу; сприятливу психологічну атмосферу; вмотивованість учнів до вивчення географії, удосконалює особистісні цінності учня, розкриває його здібності.

Посилання

Антонова, О. Є. (2015). Педагогічні технології та їх класифікація як наукова проблема. Сучасні технології в освіті. Ч. 1. Сучасні технології навчання, 2, 8–15.

Войтович, О. П., Войтович, І. С., Галатюк, Ю. М. (2005). Підготовка педагогів до впровадження інтегративних технологій навчання фізики. Вісник Житомирського педагогічного університету, 25, 154–156.

Пєхота, О. М., Будак, В. Д., Старева, А. М., Нор, К. Ф., Шуляр, В. І., Михайлицька … Балицький, О. І. (2003). Підготовка майбутнього вчителя до впровадження педагогічних технологій. Київ, Україна: А.С.К.

Сисоєва, С. О. (2011). Інтерактивні технології навчання дорослих. Київ, Україна: ВД «ЕКМО».

Токарєва, А. В. (2014) Інтегративне навчання як один з перспективних напрямів розвитку сучасної вищої освіти. Вісник Дніпропетровського університету імені Альфреда Нобеля. Серія «Педагогіка і Психологія». Педагогічні науки, 2(8), 184–187.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-06-30

Як цитувати

Войтович, О. (2020). ПІДГОТОВКА МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ГЕОГРАФІЇ ДО ВПРОВАДЖЕННЯ ТЕХНОЛОГІЙ ІНТЕГРОВАНОГО НАВЧАННЯ. Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти, (12), 88–97. https://doi.org/10.31865/2414-9292.12.2020.206740

Номер

Розділ

Статті