РОЛЬ ПЕДАГОГА ПРОФЕСІЙНОГО НАВЧАННЯ У ФОРМУВАННІ ЗНАНЬ ПРО ІННОВАЦІЙНІ ТЕХНОЛОГІЇ В ГАЛУЗІ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОГО ВИРОБНИЦТВА В МАЙБУТНІХ КВАЛІФІКОВАНИХ РОБІТНИКІВ АГРАРНОГО ПРОФІЛЮ
DOI:
https://doi.org/10.31865/2414-9292.12.2020.206648Ключові слова:
педагог професійного навчання, інноваційні технології, інновації, кваліфікований робітник, аграрний профіль.Анотація
У статті розкрито актуальність ролі педагога професійного навчання в підготовці майбутніх робітників. Акцентовано увагу на необхідності оволодіння майбутніми педагогами професійного навчання знаннями про сучасні інноваційні технології, які впроваджуються в галузі сільськогосподарського виробництва, та формуванні здатностей із передачі знань майбутнім кваліфікованим робітникам фермерських господарств. Виконано аналіз освітніх ресурсів стосовно сучасних підходів до визначення поняття «інновація». Встановлено, що інноваційна діяльність є вирішальним чинником ефективного розвитку й нарощування обсягів аграрного виробництва, що зумовлює якісні зміни технологій виробництва, суттєві зрушення в його структурі, переоцінку системи мотивації робітників. Розглянуто основні напрямки впровадження інноваційної діяльності в сільськогосподарському виробництві. Проведено аналіз особливостей застосування сучасних інноваційних технологій у галузях освіти і сільськогосподарського виробництва та представлено їхні порівняльні особливості.
Посилання
Білінська, В. (2015). Сучасні інноваційні технології в сільському господарстві: основна характеристика та перспективи впровадження. Вісник Київського національного університету імені Т.Г. Шевченка, 7(172), 74–80.
Дегодюк, Е. (2013). Між перегноєм і міндобривами. Fermer, 9(46), 68–70.
Дичківська, І. М. (2004). Інноваційні педагогічні технології. Київ, Україна.
Закон України «Про інноваційну діяльність». (б.д.). Взято з http://zakon0.rada.gov.ua/laws/show/40-15.
Закон України «Про пріоритетні напрями інноваційної діяльності в Україні». (б.д.). Взято з http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/3715-17.
Закону України «Про наукову і науково-технічну діяльність». (б.д.). Взято з https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/848-19.
Знаменський, І. О. (б.д.). Сучасні підходи до визначення сутності інновацій. Взято з http://www.confcontact.com/2008oktInet_tezi/znamensky.php.
Литвиненко, А. В., Росновський, М. Г. (2018). Основи фермерського господарства (організаційно-економічний аспект). Київ, Україна: Аграрна освіта.
Маринченко, Є. О. (2019). Дуальне навчання як важлива складова інноваційної підготовки майбутніх педагогів професійного навчання. Збірник наукових праць «Вісник Черкаського національного університету імені Богдана Хмельницького, 1, 130–135.
Маринченко, Є. О., Ігнатенко, Г. В. (2017). Інноваційні педагогічні технології в процесі підготовки майбутніх інженерів-викладачів. Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка, 2(34), 40–47.
Постанова Верховної Ради України «Про Концепцію науково-технологічного та інноваційного розвитку України». (б.д.). Взято з http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/916-14.
Росновський, М. Г. (2015). Створення та функціонування фермерських господарств в Україні: педагогічний аспект. Збірник наукових праць Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка, 27, 225–230.
Росновський, М. Г., Логінов, М. І. (2014). Сучасні енерго– та ресурсозберігаючі технології в АПК: педагогічний аспект. Збірник наукових праць Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка, 24, 215–225.
Садиков, М. А. (2002). Управління інноваційними процесами в аграрній сфері АПК. (Автореф. дис. д-ра пед. наук). Київ, Україна: Ін-т аграр. економіки УААН.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).