ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ ВИЩОЇ МАТЕМАТИКИ АНГЛІЙСЬКОЮ МОВОЮ СТУДЕНТАМ КОМП’ЮТЕРНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ

Автор(и)

  • Антоніна Рибалко
  • Катерина Стєпанова

DOI:

https://doi.org/10.31865/2414-9292.12.2020.206637

Ключові слова:

вища освіта, вища математика, викладання англійською мовою, мультинаціональні групи, студенти комп’ютерних спеціальностей.

Анотація

Статтю присвячено актуальній проблемі викладання вищої математики англійською мовою в мультинаціональних групах студентів комп’ютерних спеціальностей. Отримання англомовної професійної освіти все більше приваблює сучасну молодь перспективами участі в програмах академічної мобільності та продовження навчання в провідних університетах світу, підвищення їхньої конкурентоздатності на ринку праці. Проаналізовано поширені проблеми мовного та предметного характеру, що виникають в процесі навчання українських та іноземних студентів, що не є носіями англійської мови. Надано рекомендації щодо організації занять і підготовки методичних матеріалів, запропоновано засоби діагностики. Приділено увагу особливостям математичної підготовки майбутніх фахівців сфери інформаційних технологій. Наведені підходи, за досвідом авторів, дозволяють підвищити інтенсивність пізнавальної діяльності студентів загалом і покращити якість отриманих знань і навичок.

Посилання

Власенко, К. (2018). Про підготовку до викладання математичних дисциплін англійською мовою кафедрою вищої математики ДДМА. Матеріали міжнародної науково-методичної Інтернет-конференції «Проблеми математичної освіти: виклики сучасності» Взято з https://conferences.vntu.edu.ua/index.php/pmovc/pmovc/paper/viewFile/5472/4661

Карупу, О. В., Олешко, Т. А., Пахненко, В. В. (2011). Про деякі особливості викладання математичних дисциплін англомовним студентам. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія: Педагогічні науки, 83, 76–79.

Карупу, О. В., Олешко, Т. А., Пахненко, В. В. (2012). Деякі особливості викладання математичних дисциплін іноземним студентам. Східно-Європейський журнал передових технологій, 2/2 (56), 11–14.

Карупу, О. В., Олешко, Т. А., Пахненко, В. В. (2018). Про викладання лінійної алгебри та аналітичної геометрії англомовним студентам технічних інститутів НАУ. Фізико-математична освіта, 4(18), 59–64.

Нікулін, О. В., Наконечна, Т. В. (2013). Тримовний математичний міні-словник. Дніпропетровськ, Україна: Біла К. О.

Степанян, И. К., Дубинина, Г. А., Ганина, Е. И. (2017). Билингвальный подход к обучению математике иностранных студентов. Международный научно-исследовательский журнал, 12(66), 67–172.

Misiura, Ie., Stiepanova, K. (2017). Higher Mathematics. Guidelines to solving practical tasks on the definite integral for Bachelor's (first) degree students of all specialties Simon Kuznets Kharkiv National University of Economics. Взято з http://www.repository.hneu.edu.ua/jspui/handle/123456789/18126

Panova, N., Titarev, V., Toreanik, L. (1995). Integral calculus of functions of one variable: teaching aid for foreign students of all specialties. Kharkiv, Ukraine: Publishing House of KhNUE.

##submission.downloads##

Опубліковано

2020-06-30

Як цитувати

Рибалко, А., & Стєпанова, К. (2020). ОСОБЛИВОСТІ ВИКЛАДАННЯ ВИЩОЇ МАТЕМАТИКИ АНГЛІЙСЬКОЮ МОВОЮ СТУДЕНТАМ КОМП’ЮТЕРНИХ СПЕЦІАЛЬНОСТЕЙ. Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти, (12), 33–44. https://doi.org/10.31865/2414-9292.12.2020.206637

Номер

Розділ

Статті