ПІДХОДИ ДО ВДОСКОНАЛЕННЯ ЗМІСТУ ВИКЛАДАННЯ КУРСУ «ІСТОРІЯ УКРАЇНИ» У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ВІДПОВІДНО ДО ВИМОГ ДОСЛІДНИЦЬКОГО НАВЧАННЯ

Автор(и)

  • Tamara Baklashova
  • Volodymyr Proskunin

DOI:

https://doi.org/10.31865/2414-9292.11.2019.197232

Ключові слова:

зміст освіти, дослідницьке навчання, курс історії України, вища освіта.

Анотація

В статті досліджуються можливості застосування новітніх методологічних підходів до оновлення змісту курсу історії у вищій школі. Метою оновлення визначено досягнення відповідності між принципами дослідницького навчання та завданнями історичної освіти. Простежено можливості застосування кожного з методологічних підходів на певному етапі дослідницького навчання. Виявлено, що найбільш перспективними є принципи антропологізації, сполучення макроісторії з мікроісторією, історії ідей, історії повсякденності.

Посилання

Вашкевич, В. (2005) Методика викладання історії: необхідність оновлення. Політичний менеджмент, 6, 114–120.

Вернидуб, Р. (2012) Формування дослідницької компетентності студентів-бакалаврів педагогічних університетів. Рідна школа, 6, 58–62.

Гирич, І. (2009) Українська історична освіта на початку ХХІ століття. Історія в школах України, 5, 2–4.

Горохівський, П.І. (2016) Методика викладання історичних дисциплін у вищій школі. Умань, Україна.

Кравець, В. (2012) Проблеми модернізації вищої освіти в Україні в умовах глобалізації. Україна-Європа-Світ, 10, 15–23.

Крушельницька, О.В. (2003) Методологія і організація наукових досліджень студентів. Київ, Україна: Кондор.

Лиходєєва, Г. В. (2007) Навчально-дослідницькі уміння та дослідницька діяльність учнів у психолого-педагогічній літературі. Дидактика математики: проблеми та дослідження, 27, 89-94.

Мороз, П.В. (2012) Дослідницька діяльність учнів в процесі навчання історії України. Київ, Україна: Педагогічна думка.

Степанюк, А.В. і Москалюк, Н.В. (2010) Розвиток дослідницьких умінь студентів як складова професійної підготовки майбутніх учителів природничого профілю. Професійна освіта, 2, 33–38.

Уйсімбаєва, Н. (2006) Науково-дослідницька діяльність як чинник зростання професійної компетентності. Рідна школа, 4, 3–6.

Шейко, В.М. (2003) Організація та методика науково-дослідницької діяльності. Київ, Україна: Знання-Пресс.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-12-29

Як цитувати

Baklashova, T., & Proskunin, V. (2019). ПІДХОДИ ДО ВДОСКОНАЛЕННЯ ЗМІСТУ ВИКЛАДАННЯ КУРСУ «ІСТОРІЯ УКРАЇНИ» У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ ВІДПОВІДНО ДО ВИМОГ ДОСЛІДНИЦЬКОГО НАВЧАННЯ. Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти, (11), 192–202. https://doi.org/10.31865/2414-9292.11.2019.197232

Номер

Розділ

Статті