ПЕДАГОГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСОМ ПЕРЕХОДУ ПРОФЕСІЙНО-ОРІЄНТОВАНОЇ ІНФОРМАЦІЇ В РЕЖИМ ПРОЄКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ

Автор(и)

  • Karуna Safіan

DOI:

https://doi.org/10.31865/2414-9292.11.2019.197218

Ключові слова:

управління проєктами, проєкти, професійна підготовка, професійно орієнтоване навчання.

Анотація

У статті розглянуто педагогічне управління процесом переходу професійно орієнтованої інформації в режим проєктної діяльності як засіб формування професійної компетентності в майбутніх фахівців. Професійно орієнтоване навчання студентів вимагає від них розвитку високого рівня професіоналізму. Управління професійно орієнтованим спрямуванням інформації при підготовці майбутніх учителів філологічних спеціальностей засобами проєктної діяльності – це цілеспрямований процес передавання, засвоєння знань щодо механізмів, правил, норм спілкування (в тому числі й іншомовного), специфіки професійної діяльності й активне становлення особистості майбутнього фахівця, реалізація професійних якостей, здібностей, комунікативних умінь і навичок студента в процесі навчання в закладах вищої освіти. Це формування особистості майбутнього фахівця через систему професійно спрямованих ситуацій і виховання позитивного ставлення до цінностей обраної професії.

Посилання

Давыдов, В. В. (1972). Виды общения в обучении. Москва: Педагогика.

Коберник, С. (1998). Прогнозування виховної ситуації. Педагогіка і психологія, 2, 12–13.

Колесникова, И. А. і Горчакова-Сибирская, М. П. (2005). Педагогическое проектирование. Москва, Российская Федерация: Академия».

Голуб, Г. Б., Перелыгина, Е. А. і Чуракова, О. В. (2003). Метод проектов и УМК для сопровождения работы учащихся по методу проектов. Проект подготовлен на основе «Концепции модернизации российского образования до 2010 года». Взято з http://www.mega.educat.samara.ru.

Ньюэлл, М. В. (2008). Управление проектами для профессионалов. Руководство по подготовке к сдаче сертификационного экзамена. Москва, Российская Федерация: КУДИЦ-ПРЕСС.

Олькерс, Ю. (2003). История и польза метода проектов (реферат). Метод проектов: научно-метод. сб. Сер. «Современные технологии университетского образования». Минск, Беларусь: РИВШ БГУ, 2, 16–38. Взято з http://charko.narod.ru/ tekst/met_ pr/ metod_ of_projects.pdf.

Самойленко, Н. Б. (2005). Особливості навчання учнів, що виявляють розвинені інтелектуальні здібності. Вісник НТУУ «КПІ». Філософія. Психологія. Педагогіка: зб. наук. праць, 3(15), 102-108.

Рожнятовська, І. і Зоц, В. (2005). Сучасні шкільні технології. Київ, Україна: Радянська школа.

##submission.downloads##

Опубліковано

2019-12-29

Як цитувати

Safіan K. (2019). ПЕДАГОГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСОМ ПЕРЕХОДУ ПРОФЕСІЙНО-ОРІЄНТОВАНОЇ ІНФОРМАЦІЇ В РЕЖИМ ПРОЄКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ. Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти, (11), 145–155. https://doi.org/10.31865/2414-9292.11.2019.197218

Номер

Розділ

Статті