ПЕДАГОГІЧНЕ УПРАВЛІННЯ ПРОЦЕСОМ ПЕРЕХОДУ ПРОФЕСІЙНО-ОРІЄНТОВАНОЇ ІНФОРМАЦІЇ В РЕЖИМ ПРОЄКТНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЯК ЗАСІБ ФОРМУВАННЯ ПРОФЕСІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ В МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ
DOI:
https://doi.org/10.31865/2414-9292.11.2019.197218Ключові слова:
управління проєктами, проєкти, професійна підготовка, професійно орієнтоване навчання.Анотація
У статті розглянуто педагогічне управління процесом переходу професійно орієнтованої інформації в режим проєктної діяльності як засіб формування професійної компетентності в майбутніх фахівців. Професійно орієнтоване навчання студентів вимагає від них розвитку високого рівня професіоналізму. Управління професійно орієнтованим спрямуванням інформації при підготовці майбутніх учителів філологічних спеціальностей засобами проєктної діяльності – це цілеспрямований процес передавання, засвоєння знань щодо механізмів, правил, норм спілкування (в тому числі й іншомовного), специфіки професійної діяльності й активне становлення особистості майбутнього фахівця, реалізація професійних якостей, здібностей, комунікативних умінь і навичок студента в процесі навчання в закладах вищої освіти. Це формування особистості майбутнього фахівця через систему професійно спрямованих ситуацій і виховання позитивного ставлення до цінностей обраної професії.
Посилання
Давыдов, В. В. (1972). Виды общения в обучении. Москва: Педагогика.
Коберник, С. (1998). Прогнозування виховної ситуації. Педагогіка і психологія, 2, 12–13.
Колесникова, И. А. і Горчакова-Сибирская, М. П. (2005). Педагогическое проектирование. Москва, Российская Федерация: Академия».
Голуб, Г. Б., Перелыгина, Е. А. і Чуракова, О. В. (2003). Метод проектов и УМК для сопровождения работы учащихся по методу проектов. Проект подготовлен на основе «Концепции модернизации российского образования до 2010 года». Взято з http://www.mega.educat.samara.ru.
Ньюэлл, М. В. (2008). Управление проектами для профессионалов. Руководство по подготовке к сдаче сертификационного экзамена. Москва, Российская Федерация: КУДИЦ-ПРЕСС.
Олькерс, Ю. (2003). История и польза метода проектов (реферат). Метод проектов: научно-метод. сб. Сер. «Современные технологии университетского образования». Минск, Беларусь: РИВШ БГУ, 2, 16–38. Взято з http://charko.narod.ru/ tekst/met_ pr/ metod_ of_projects.pdf.
Самойленко, Н. Б. (2005). Особливості навчання учнів, що виявляють розвинені інтелектуальні здібності. Вісник НТУУ «КПІ». Філософія. Психологія. Педагогіка: зб. наук. праць, 3(15), 102-108.
Рожнятовська, І. і Зоц, В. (2005). Сучасні шкільні технології. Київ, Україна: Радянська школа.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).