ЗМІСТ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ СФЕРИ ОБСЛУГОВУВАННЯ

Автор(и)

  • Larysa Savchenko

DOI:

https://doi.org/10.31865/2414-9292.11.2019.197211

Ключові слова:

зміст освіти, професійна освіта, сфера обслуговування, ресторано-готельна справа

Анотація

У статті розглянуто проблему змісту професійної підготовки фахівців сфери обслуговування. Зміст професійної освіти має ознаку багатофункціональності, умотивовану чисельністю навчальних спеціальностей і наукових напрямів, за якими відбувається підготовка фахівців. Професійна підготовка – це процес, у ході якого осмислюють, оптимізують навчання, дбають про об’єктивний аналіз освітніх результатів, що забезпечують можливість успішної роботи з певної професії; при вивченні педагогічних і спеціальних дисциплін. Повноцінна спеціальна підготовка майбутніх  фахівців повинна забезпечити формування системи практичних знань, умінь та навичок із технології організації готельного і ресторанного господарства, сервіс у ресторанному та готельному господарстві, професійний етикет, інженерна та комп'ютерна графіка. Обсяг навчальної інформації за вищезазначеними навчальними дисциплінами великий і має тенденцію до  зменшення. Вища професійна освіта – найважливіший соціально-державний інститут, що виконує функцію підготовки молодого покоління до розв’язання в майбутньому професійних завдань у певній сфері діяльності й передбачає високий рівень сформованості у випускників різних умінь і навичок, а також здатності постійно їх удосконалювати.

Посилання

Бех І. Д. (2005). Принципи сучасної освіти. Педагогіка і психологія, 4, 5−27.

Кремень В. Г. (2006). Якісна освіта: сучасні вимоги. Педагогіка і психологія, 4, 5−17.

Кузьмінський А. І. (2005). Педагогіка вищої школи. Київ, Україна: Знання.

Іозіс І. В. (2017). Основні складові формування професійної культури у педагогічній теорії. Науковий вісник Миколаївського національного університету імені В. О. Сухомлинського, 4 (59), 211–217. Миколаїв: МНУ імені В.О. Сухомлинського.

Savchenko L., Savchenko K., Marchenko A. & Pylnik R. (2018). Innovative technologies of pedagogical diagnostics as a

means of improving the quality of future specialists’ education, 49,

Espacios (ISSN07981015-Venezuela-Scopus). Взято з http://www.revistaespacios.com/a18v39n49/18394920.html

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-12-29

Як цитувати

Savchenko, L. (2018). ЗМІСТ ПРОФЕСІЙНОЇ ПІДГОТОВКИ ФАХІВЦІВ СФЕРИ ОБСЛУГОВУВАННЯ. Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти, (11), 72–80. https://doi.org/10.31865/2414-9292.11.2019.197211

Номер

Розділ

Статті