ПРИНЦИПИ ФОРМУВАННЯ МУЗИЧНО-ПЕДАГОГІЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ ВИХОВАТЕЛІВ ЗАКЛАДІВ ДОШКІЛЬНОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.31865/2414-9292.9.2019.174545Ключові слова:
професійна підготовка, майбутні вихователі, дошкільна освіта, музично-педагогічна компетентність, принципи.Анотація
Статтю присвячено встановленню принципів формування музично-педагогічної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти. Думка автора ґрунтується на тому, що принципи підготовки майбутнього педагога є такими постійними факторами, які простежується в більшості випадків незалежно від часу та обставин, підтверджені практикою узагальнення, виведеними з фактів, які спостерігались багато разів. У статті проаналізовано систему дидактичних принципів, що розбудовується у вітчизняній педагогічній науці.
Спираючись на основоположні принципи дидактики та враховуючи сучасні теоретичні напрацювання, визначено та розкрито зміст специфічних принципів формування музично-педагогічної компетентності майбутніх вихователів закладів дошкільної освіти, а саме: демократизація та культуровідповідність, що передбачає забезпечення єдності у формуванні, з одного боку, оригінальності і самостійності оцінювальних позицій студентів, з іншого – засвоєння стандартів світової і національної культури. Принцип педагогічної і мистецької спрямованості забезпечує підвищення рівня методичної підготовки майбутніх музичних керівників і музичної підготовки майбутніх вихователів; принцип інтеграції та автономізації спрямований на посилення міждисциплінарних зв’язків з одночасним збереженням фахової специфіки в підготовці майбутніх музичних керівників і вихователів; принцип діалогізації та особистісно зорієнтованої едукації виражає необхідність досягнення партнерських стосунків між суб’єктами навчання при збереженні самобутності кожної особистості.Посилання
Балаєва, К. (2018). Підготовка майбутніх вихователів дошкільних навчальних закладів до застосування інноваційних технологій у професійній діяльності. Чернівці, Україна: Місто.
Бех, І. Д. (2003). Особистісно орієнтований підхід: науково-практичні засади. Київ, Україна: Либідь.
Бєлєнька, Г. В. (2015). Підготовка майбутніх вихователів до роботи з дітьми дошкільного віку: компетентнісний підхід. Умань, Україна: Сочінський.
Гаврілова, Л. i Псарьова, Л. (2016). Інтерпретація музичного твору: теоретичні аспекти. Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти, Вип. 3. Взято з: http://pptma.dn.ua/index.php/uk/arkhiv-vipuskiv/za-2016-rik/vipusk-3-2016/257-interpretatsiya-muzichnogo-tvoru-teoretichni-aspekti.
Кремень, В. Г. (2006). Нові вимоги до якісної освіти. Освіта України, 45-46, 6–7.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).