СТРУКТУРА УПРАВЛІНСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДИРЕКТОРА ШКОЛИ МИСТЕЦТВ У КОНТЕКСТІ РЕФОРМИ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Євгенія Гринь

DOI:

https://doi.org/10.31865/2414-9292.7.2018.140603

Ключові слова:

мистецька освіта, управлінська компетентність, мистецька школа, директор, компоненти, критерії.

Анотація

У статті розглядається питання глобальних змін, котрі відбуваються в системі мистецької освіти та висувають нові вимоги до управління мистецькою школою, що так само спричиняє потребу у формуванні нового рівня управлінської компетентності її директора. Подано аналіз наукових підходів до визначення сутності та структури управлінської компетентності директора мистецької школи, спираючись на який, авторка пропонує власне тлумачення цього поняття і розкриває структуру та характеризує основні компоненти управлінської компетентності з урахуванням сучасних суспільних й освітніх інноваційних процесів. Схарактеризовано критерії та рівні сформованості управлінської компетентності директора мистецької школи. Визначено характерологічні риси інноваційної особистості директора мистецької школи в контексті реформування освіти

Посилання

Закон України «Про освіту». № 2145-VIII (2017, 05 вересня). Взято з: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/2145-19

Концепція сучасної мистецької школи (Наказ Міністерства культури України від 20.12.2017 № 1433). Взято з: http://mincult.kmu.gov.ua/document/245318429/Концепція_текст.docx

Васильченко, Л. В. (2007). Управлінська культура і компетентність керівника. Харків : Основа.

Даниленко, Л. І. (2004). Підготовка керівника середнього закладу освіти. Київ : Міленіум.

Козир, А. В. (2017). Акмеологічні тенденції розвитку мистецької освіти в сучасному вимірі. Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти, 6, 5 – 12. Взято з: http://pptma.dn.ua/files/2017/6/1.%20Kozyr%205-12.pdf

Локшин, В. С. (2015). Професійна компетентність майбутніх менеджерів соціокультурної сфери в контексті модернізації вищої освіти. Автореф. дис. д-ра пед.наук. Київ.

Маслов, В. І. (2002). Наукові засади визначення змісту підвищення кваліфікації та підготовки керівників загальноосвітніх навчальних закладів. Післядипломна освіта в Україні, 2, 63 – 66.

Поліщук, В. П. (2012). Психологічний аналіз управлінської діяльності директора навчально-виховного закладу. Шлях освіти, 7, 12

Сорочан, Т. М. (2005). Підготовка керівників шкіл до управлінської діяльності: теорія і практика. Луганськ : Знання.

##submission.downloads##

Опубліковано

2018-08-14

Як цитувати

Гринь, Є. (2018). СТРУКТУРА УПРАВЛІНСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДИРЕКТОРА ШКОЛИ МИСТЕЦТВ У КОНТЕКСТІ РЕФОРМИ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ. Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти, (7), 211–220. https://doi.org/10.31865/2414-9292.7.2018.140603

Номер

Розділ

Статті