СТРУКТУРА УПРАВЛІНСЬКОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ДИРЕКТОРА ШКОЛИ МИСТЕЦТВ У КОНТЕКСТІ РЕФОРМИ МИСТЕЦЬКОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.31865/2414-9292.7.2018.140603Ключові слова:
мистецька освіта, управлінська компетентність, мистецька школа, директор, компоненти, критерії.Анотація
У статті розглядається питання глобальних змін, котрі відбуваються в системі мистецької освіти та висувають нові вимоги до управління мистецькою школою, що так само спричиняє потребу у формуванні нового рівня управлінської компетентності її директора. Подано аналіз наукових підходів до визначення сутності та структури управлінської компетентності директора мистецької школи, спираючись на який, авторка пропонує власне тлумачення цього поняття і розкриває структуру та характеризує основні компоненти управлінської компетентності з урахуванням сучасних суспільних й освітніх інноваційних процесів. Схарактеризовано критерії та рівні сформованості управлінської компетентності директора мистецької школи. Визначено характерологічні риси інноваційної особистості директора мистецької школи в контексті реформування освітиПосилання
Закон України «Про освіту». № 2145-VIII (2017, 05 вересня). Взято з: http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/2145-19
Концепція сучасної мистецької школи (Наказ Міністерства культури України від 20.12.2017 № 1433). Взято з: http://mincult.kmu.gov.ua/document/245318429/Концепція_текст.docx
Васильченко, Л. В. (2007). Управлінська культура і компетентність керівника. Харків : Основа.
Даниленко, Л. І. (2004). Підготовка керівника середнього закладу освіти. Київ : Міленіум.
Козир, А. В. (2017). Акмеологічні тенденції розвитку мистецької освіти в сучасному вимірі. Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти, 6, 5 – 12. Взято з: http://pptma.dn.ua/files/2017/6/1.%20Kozyr%205-12.pdf
Локшин, В. С. (2015). Професійна компетентність майбутніх менеджерів соціокультурної сфери в контексті модернізації вищої освіти. Автореф. дис. д-ра пед.наук. Київ.
Маслов, В. І. (2002). Наукові засади визначення змісту підвищення кваліфікації та підготовки керівників загальноосвітніх навчальних закладів. Післядипломна освіта в Україні, 2, 63 – 66.
Поліщук, В. П. (2012). Психологічний аналіз управлінської діяльності директора навчально-виховного закладу. Шлях освіти, 7, 12
Сорочан, Т. М. (2005). Підготовка керівників шкіл до управлінської діяльності: теорія і практика. Луганськ : Знання.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).