МУЛЬТИМЕДІЙНИЙ ПОСІБНИК «КРОК ЗА КРОКОМ» – НОВИЙ ІНСТРУМЕНТ ОСВІТИ ДЛЯ СТАЛОГО РОЗВИТКУ
DOI:
https://doi.org/10.31865/2414-9292.7.2018.140581Ключові слова:
освіта для сталого розвитку, ринок освітніх послуг, сталий розвиток, громадянське суспільство, мультимедійний посібник.Анотація
Проведено аналіз змістової частини освітніх мультидисциплінарних пакетів Регіонального Екологічного Центру для країн Центральної та Східної Європи «Крок за кроком» та «Зеленого пакета», призначених для поширення наскрізної освіти для сталого розвитку в Україні. Показано, що дидактична основа посібників значною мірою співпадає з вимогами освітньої реформи «Нова українська школа». Матеріали посібників можуть задовольнити наявну потребу в навчальних матеріалах шкільної та позашкільної освіти для сталого розвитку щодо формування екологічно орієнтованого мислення та соціальної компетентності учнівської молоді. Поширення цих матеріалів через мережу Інтернет сприяє широкому охопленню цільових груп і має переваги на ринку освітніх послуг своєю інтерактивністю та мобільністю, що є важливим елементом цільової підготовки та перепідготовки 20 тисяч учителів, які будуть задіяні у втіленні шкільної реформи.Посилання
Національна доповідь «Цілі Сталого Розвитку: Україна» (2017). Взято з https://menr.gov.ua/files/docs/Національна%20доповідь%20ЦСР%20України_липень%202017 %20ukr.pdf
Концепція «Нова українська школа» (2016, 27 жовтня). Взято з http://mon.gov.ua/activity/education/zagalna-serednya/ua-sch-2016/
Закон України про освіту. № 2145-19. (2017, 5 вересня). Взято з http://zakon2.rada.gov.ua/laws/show/2145-19
Wals, A. (2009). Review of Contexts and Structures for ESD. Learning for a Sustainable World. Paris: UNESCO.
Hakan, A. (2017). Learning from Dealing with Real World Problems. Education, 137 (4), 413−417.
Пустовіт, Н. А. (2006). Освіта для сталого розвитку – важливий напрям підвищення екологічної компетентності вчителя. Вісник Житомирського державного університету. Взято з http://eprints.zu.edu.ua/1061/1/06 pnaekv.pdf
Пришляк, О. Ю. (2011). Формування інформаційної культури майбутніх педагогів. Науковий вісник Ужгородського Національного університету, 20, 113−115. Взято з https://dspace.uzhnu.edu.ua/jspui/handle/lib/5542
Пришляк, О. Ю. (2007). Практична підготовка соціальних педагогів: вітчизняний і зарубіжний досвід. Педагогічні науки, 44, 348−352. Взято з http://ps.stateuniversity.ks.ua/file/issue_44/79.pdf
Михайленко, В., Близнюк, М., Денафас, Г., Малькова, Т. і Минджов, К. (2017). Карпатська школа – освітній ресурс для сталого розвитку. Фізична географія та геоморфологія, 1 (85).
Johnson, N. (2017, July 24). New lessons for the future. Retrieved from http://www.rec.org/news-item.php?id=1287
Гриневич, Л. (2017, 21 серпня). Новий державний стандарт початкової загальної освіти. Всеукраїнська серпнева конференція. Взято з http://mon.gov.ua/content/%D0%9D%D0%BE%D0%B2%D0%B8%D0%BD%D0%B8/2017/08/2 1/novij-derzhavnij-standart-pochatkovoyi-zagalnoyi-osviti.pdf
Національний еколого-натуралістичний центр учнівської молоді. (б.д.). Взято з http://www.nenc.gov.ua/
##submission.downloads##
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).