КРИТЕРІЇ ТА РІВНІ ФОРМУВАННЯ САМООСВІТНЬОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА В КОНТЕКСТІ СУЧАСНИХ МЕТОДОЛОГІЧНИХ ПІДХОДІВ

Автор(и)

  • Ван Сян

DOI:

https://doi.org/10.31865/2414-9292.22.2024.320160

Ключові слова:

самоосвітня компетентність, майбутні учителі, музичне мистецтво, критерії, рівні, показники

Анотація

Стаття присвячена виокремленню критеріїв, показників та рівнів сформованості самоосвітньої компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі професійної підготовки з метою подальшого дослідження реального стану сформованості самоосвітньої компетентності в процесі фахової підготовки засобами неформальної освіти. Обґрунтовано багатоаспектність та складність вирішення проблеми формування самоосвітньої компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва в процесі фахової підготовки засобами неформальної освіти. З урахуванням концептуальних положень системного, компетентнісного, діяльнісного, транскультурного, поліцентричного підходів; теорії і практики саморозвитку особистості та формування самоосвітньої компетентності майбутніх учителів, нами було запропоновано поняття «самоосвітня компетентність», яке є певним показником соціальної та професійної зрілості особистості, що має особливе значення в умовах переходу до інформаційного суспільства, а також є одним із головних критеріїв оцінки якості професійної підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва. Визначено критерії сформованості самоосвітньої компетентності майбутніх учителів музичного мистецтва засобами неформальної освіти: мотиваційний, змістовий, діяльнісний та рефлексивний.

Посилання

Беземчук, Л., Фомін, В. (2020). Формування методичної компетентності майбутнього вчителя музичного мистецтва в процесі педагогічної практики. Professional art Education, Vol. 1(1), 43–49.

Бордюк, О.М., Слабко, В. М. (2023). Транскультурний підхід до фахової підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва як пріоритет сучасної неперервної освіти (українсько-китайський досвід). Науковий часопис НПУ імені М. П. Драгоманова, Вип. 94, 9–14.

Дубровіна, І. В. (2017). Методика організації самоосвітньої діяльності вчителів музичного мистецтва в системі післядипломної освіти : науково-методичний посібник. Біла Церква, КВНЗ КОР. «Академія неперервної освіти».

Ільчук, Л. (2017). Модель підготовки майбутніх учителів музичного мистецтва до виховання підлітків засобами дзвонарства. Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology, V (58), Issue: 133, 16–19.

Красовськао, О. (2017). Теоретичні та методичні засади професійної підготовки майбутніх учителів початкової школи у галузі мистецької освіти засобами інноваційних технологій : автореф. Дис. ...д-ра пед. наук. Житомир.

Хуан Сяньюй. (2012). Система музичної освіти Китаю. Вісник Харківського національного педагогічного університету імені Г. С. Сковороди, № 2 (11), 155–159.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-12-24

Як цитувати

Сян, В. (2024). КРИТЕРІЇ ТА РІВНІ ФОРМУВАННЯ САМООСВІТНЬОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА В КОНТЕКСТІ СУЧАСНИХ МЕТОДОЛОГІЧНИХ ПІДХОДІВ. Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти, (22), 231–244. https://doi.org/10.31865/2414-9292.22.2024.320160

Номер

Розділ

Статті