ВИМІРЮВАННЯ РІВНЯ СФОРМОВАНОСТІ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ МАЙБУТНІХ ЕКОНОМІСТІВ НА ЗАНЯТТЯХ АНГЛІЙСЬКОЮ МОВОЮ

Автор(и)

  • Максим Ябуров

DOI:

https://doi.org/10.31865/2414-9292.22.2024.320155

Ключові слова:

міжкультурна компетенція, методи оцінювання, стратегії реалізації, методи навчання, опитування, спостереження, кейс-стаді, рольова гра, інтерв’ю

Анотація

У статті аналізується проблема формування міжкультурної компетентності майбутніх економістів в умовах глобалізації. Значущість володіння англійською мовою як основним засобом комунікації в міжнародному бізнес-середовищі дає підставу обирати цей предмет як ефективне середовище для формування міжкультурної компетентності майбутніх економістів. У сучасних умовах економісти постійно взаємодіють з міжнародними партнерами, що вимагає не лише знання професійної термінології, але й глибокого розуміння культурних контекстів, норм і цінностей різних країн. Основною метою дослідження є оцінка рівня сформованості міжкультурної компетентності у студентів під час занять з англійської мови та вплив отриманих результатів на подальший розвиток навичок міжкультурної компетентності.  У дослідженні використовуються різноманітні методи вимірювання, зокрема анкетування, тестування, спостереження, кейс-стаді, рольові ігри та ведення щоденників рефлексії. Висновки свідчать про позитивний вплив інтерактивних методів навчання на розвиток міжкультурної компетентності, що є критично важливим для успішної професійної діяльності економістів у міжнародному контексті.

Посилання

Атрощенко, Т. О. (2016). Теоретичні основи процесу формування міжкультурної компетентності майбутніх фахівців: зарубіжний досвід. Науковий вісник Ужгородського університету. серія: «Педагогіка. Соціальна робота», Вип. 2 (39), 11–14.

Лилик, М. В. (2023). Підходи до формування міжкультурної компетентності фахівців публічного управління. Демократичне врядування, № 2(32), 137–147. https://doi.org/10.23939/dg2023.02.137

Пришляк, О. Ю. (2019). Формування міжкультурної компетентності студентів у закладах вищої освіти. Science and Education a New Dimension. Pedagogy and Psychology, VII (84), Issue 207, 35–38.

Резунова, О. С. (2021). Міжкультурна компетентність як необхідна складова професійної компетентності сучасного фахівця. Журнал «Науковий огляд», 1(73), 28–40.

Рембач, О. О. (2017). Формування міжкультурної компетентності майбутніх правознавців у процесі іншомовної підготовки. Університетські наукові записки, № 63, 387–400.

Томашевська, І. (2023). Формування міжкультурної компетентності: проблеми використання інноваційних методів навчання. Acta Paedagogica Volynienses, 6, 19–23. https://doi.org/10.32782/apv/2023.6.3

Філіппова, І. Ю. (2024). Формування та розвиток міжкультурної компетенції як важливе завдання університетської освіти. INFORUM. URL: https://www.inforum.in.ua/conferences/12/8/56

Шуляко, І. М., Зінченко, О. А., Колодіна, Л. С. (2024). Дослідження важливості та методів формування міжкультурної компетентності у майбутніх перекладачів для успішної комунікації. Журнал «Наукові інновації та передові технології», 2(30), 1448–1458.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-12-24

Як цитувати

Ябуров, М. (2024). ВИМІРЮВАННЯ РІВНЯ СФОРМОВАНОСТІ МІЖКУЛЬТУРНОЇ КОМПЕТЕНЦІЇ МАЙБУТНІХ ЕКОНОМІСТІВ НА ЗАНЯТТЯХ АНГЛІЙСЬКОЮ МОВОЮ. Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти, (22), 187–200. https://doi.org/10.31865/2414-9292.22.2024.320155

Номер

Розділ

Статті