СПЕЦИФІКА ФОРМУВАННЯ ОРФОГРАФІЧНОЇ ПИЛЬНОСТІ У ЗДОБУВАЧІВ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ
DOI:
https://doi.org/10.31865/2414-9292.22.2024.320074Ключові слова:
орфографічна пильність, орфографічні навички, орфографічні знання, орфографічні помилкиАнотація
У статті розглянуто проблему орфографічної пильності учнів початкової школи. Проаналізовано лінгвістичні основи викладання орфографії та формування орфографічної навички у науковій літературі. Охарактеризовано специфіку формування орфографічної пильності у здобувачів початкової освіти.
Визначено специфіку формування орфографічної пильності у здобувачів початкової освіти. Окреслено вимоги до обов’язкових результатів навчання здобувачів початкової освіти мовно-літературної освітньої галузі.
Розглянуто різносторонність у підходах щодо визначення терміну «орфографічна пильність, що свідчить про відмінності в розумінні сутності орфографічної діяльності. Розглянуто три етапи формування орфографічної пильності у здобувачів початкової освіти., необхідних для становлення орфографічної діяльності.
Обґрунтована думка, що формування орфографічних навичок у здобувачів початкової освіти є процесом, який ґрунтується на формуванні необхідних знань правил. Орфографічна пильність виступає важливим елементом у формуванні орфографічної навички під час розвитку грамотності здобувачів початкової освіти.
Посилання
Антончук, О. (2019). Психологічні умови формування орфографічних умінь і навичок в учнів 6-7 класів. Актуальні проблеми сучасної філології. Мовознавчі студії, 254–257.
Голуб, Н. (2015). Реалізація діяльнісного та особистісно-орієнтованого підходу при корекції порушень писемного мовлення у молодших школярів. Педагогіка та психологія, Вип. 43, 33–41.
Єлагіна, O. (2021). Проблеми формування орфографічної грамотності в учнів початкової школи. Студентські ініціативи: теорія і практика початкової освіти : матеріали ІІ наук.-практ. інтернет-конф. студ. ф-ту почат. навчання, Харків, 12 трав. 2021 р. / Харків. нац. пед. ун-т ім. Г. С. Сковороди; Харків, 55.
Купчак, О. (2019). Профілактика порушень писемного мовлення в учнів початкових класів. Збірник наукових праць Кам’янець-Подільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія: Соціально-педагогічна, №20 (1), 144–153.
Лужецька, Л. (2021). Комунікативно-діяльнісний підхід до формування орфографічної грамотності в учнів початкової школи. Рідне слово в етнокультурному вимірі. №3, 188–196.
Про затвердження Державного стандарту початкової освіти. Постанова КМУ від 21.02.2018. URL: https://zakon.rada.gov.ua/laws/show/87-2018-%D0%BF#Text.
Степанюк, Д. (2017). Розвитку орфографічної пильності молодших школярів як засобу розвитку писемної культури мовлення. Ministry of Education and Science of Ukraine M.P. Dragomanov National University of Pedagogy, 139–141.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).