РОЗВИТОК УМІНЬ АНГЛОМОВНОГО ПРОФЕСІЙНО ЗОРІЄНТОВАНОГО СПІЛКУВАННЯ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ

Автор(и)

  • Ірина Пінчук
  • Людмила Федотенко
  • Сергій Гордієнко

DOI:

https://doi.org/10.31865/2414-9292.22.2024.320016

Ключові слова:

майбутні фахівці освітньої галузі, професійно орієнтована комунікація, уміння англомовного спілкування

Анотація

У дослідженні розглянуто особливості розвитку умінь англомовного професійно зорієнтованого спілкування майбутніх фахівців освітньої галузі, що є передумовою успішної конкурентноспроможності їх на світовому ринку праці. Метою статті є теоретичний аналіз особливостей розвитку умінь англомовної комунікації майбутніх фахівців педагогічної галузі в професійній діяльності. Зазначено, що актуальним завданням розвитку відповідних умінь є використання вузькоспеціалізованої лексики для виконання професійно орієнтованих завдань, спрямованих на досягнення успішного спілкування у виробничих ситуаціях. У ході добору автентичних наукових фахових текстів перевага надається оригінальним публікаціям професійно орієнтованого спрямування, оскільки саме вони дають змогу об’єднати в єдине ціле найважливіші напрями у навчанні англійської  мови: наукові монографії англійською мовою, матеріали конференцій, публікації результатів теоретичних і спеціальних досліджень, аналітичні статті у періодичних і фахових виданнях англійською мовою.

Посилання

Антонюк, В. (2021). Інтеграція вищої освіти України в європейський освітній простір для розвитку людського капіталу. Журнал європейської економіки, том 20, № 3 (78), 573–595.

Артьомов, І. В. (2012). Інтеграція вищої освіти України у світовий освітній простір: внесок Закарпатського державного університету. Актуальні проблеми міжнародних відносин, 108 (1), 29–37.

Загальноєвропейські Рекомендації з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання (2003). Науковий редактор українського видання доктор пед. наук, проф. С.Ю. Ніколаєва. Київ: Ленвіт.

Інтеграція в європейський освітній простір: здобутки, проблеми, перспективи : монографія (2011). За заг. ред. Ф. Г. Ващука. Ужгород : ЗакДУ.

Луговий, В. І. (2009). Інтеграція в європейські простори вищої освіти і досліджень – важлива складова геополітики України: успіхи і труднощі реалізації. Геополітика України: історія і сучасність: зб. наук. пр. Ужгород: Ліра, Вип.1. 312 с.

Наказ Міністерства освіти і науки України № 167 від 10 лютого 2021 р. «Про затвердження дорожньої карти з інтеграції науково-інноваційної системи України до європейського дослідницького простору». URL: https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-zatverdzhennya-dorozhnoyi-karti-z-integraciyi-naukovo-innovacijnoyi-sistemi-ukrayini-do-yevropejskogo-doslidnickogo-prostoru

Підгорний, А. З., Корольова, Т. С., Павлова, Т. В., Лапіна, І. С. (2017). Проблеми управління фінансами вищих навчальних закладів: монографія. Одеса: ФОП Гуляєва В. М.

Пінчук, І. О. (2020). Іншомовна комунікативна компетентність учителя початкової школи: теорія та методика: монографія / за наук. ред. Л. Я. Бірюк. Черкаси: Чабаненко Ю. А.

Суліма, Є. М., Шепєлєв, М. А. (2010). Глобалістика: підручник. Київ: Вища школа.

Турута, О. В., Жидкова, О. О. (2019). Модернізація системи вищої освіти як необхідна складова частина інтеграції України в європейський освітній простір. Інноваційна педагогіка, Випуск 10, Том 2, 181–183.

Pashko, A. O., & Pinchuk, I. O. (2019). Intellectual Methods of Estimation of Intending Primary School Teachers’ Foreign Language Communicative Competence. IEEE International Conference on Advanced Trends in Information Theory (ATIT). Kyiv, Ukraine, pp. 439–444.

Pashko, A., & Pinchuk, I. (2024). Developing the English Language Communicative Competence of Future Teachers by Means of Mobile Apps. Advances in Transdisciplinary Engineering, 48, 746–755. URL: https://www.icics.net/conf/2023/AIMEE2023/

Chaika, O., Kushnierova, M., Zaitseva, N., Pinchuk, I., & Fedchenko, K. (2024). The impact of communicative teaching methods on the professional training of english language and literature teachers. Revista edapeci-educacao a distancia e praticas educativas comunicacionais e intercultuais, Vol. 24 (2), 176–189. https://doi.org/10.29276/redapeci.2024.24.220983.176-189

Song, Y., & Song, C. (2023). Enhancing academic writing skills and motivation: AI-assisted language learning for EFL students. Frontiers in Psychology

Chazal, E. de (2014). Oral communication in academic and professional contexts. Semantic Scholar. https://www.jrc.sophia.ac.jp/uploads/2023/03/Kiyo44_06_Garin.pdf

Huang, A. Y., et al. (2021). Technology integration in English language learning: Enhancing writing and speaking skills.

Gillet, A. (2014). Developing speaking competence for professional English.

Wu, J., & Liu, X. (2022). Intercultural communicative competence in English for specific purposes.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-12-24

Як цитувати

Пінчук, І., Федотенко, Л., & Гордієнко, С. (2024). РОЗВИТОК УМІНЬ АНГЛОМОВНОГО ПРОФЕСІЙНО ЗОРІЄНТОВАНОГО СПІЛКУВАННЯ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ. Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти, (22), 63–75. https://doi.org/10.31865/2414-9292.22.2024.320016

Номер

Розділ

Статті