РОЗВИТОК УМІНЬ АНГЛОМОВНОГО ПРОФЕСІЙНО ЗОРІЄНТОВАНОГО СПІЛКУВАННЯ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ ОСВІТНЬОЇ ГАЛУЗІ
DOI:
https://doi.org/10.31865/2414-9292.22.2024.320016Ключові слова:
майбутні фахівці освітньої галузі, професійно орієнтована комунікація, уміння англомовного спілкуванняАнотація
У дослідженні розглянуто особливості розвитку умінь англомовного професійно зорієнтованого спілкування майбутніх фахівців освітньої галузі, що є передумовою успішної конкурентноспроможності їх на світовому ринку праці. Метою статті є теоретичний аналіз особливостей розвитку умінь англомовної комунікації майбутніх фахівців педагогічної галузі в професійній діяльності. Зазначено, що актуальним завданням розвитку відповідних умінь є використання вузькоспеціалізованої лексики для виконання професійно орієнтованих завдань, спрямованих на досягнення успішного спілкування у виробничих ситуаціях. У ході добору автентичних наукових фахових текстів перевага надається оригінальним публікаціям професійно орієнтованого спрямування, оскільки саме вони дають змогу об’єднати в єдине ціле найважливіші напрями у навчанні англійської мови: наукові монографії англійською мовою, матеріали конференцій, публікації результатів теоретичних і спеціальних досліджень, аналітичні статті у періодичних і фахових виданнях англійською мовою.
Посилання
Антонюк, В. (2021). Інтеграція вищої освіти України в європейський освітній простір для розвитку людського капіталу. Журнал європейської економіки, том 20, № 3 (78), 573–595.
Артьомов, І. В. (2012). Інтеграція вищої освіти України у світовий освітній простір: внесок Закарпатського державного університету. Актуальні проблеми міжнародних відносин, 108 (1), 29–37.
Загальноєвропейські Рекомендації з мовної освіти: вивчення, викладання, оцінювання (2003). Науковий редактор українського видання доктор пед. наук, проф. С.Ю. Ніколаєва. Київ: Ленвіт.
Інтеграція в європейський освітній простір: здобутки, проблеми, перспективи : монографія (2011). За заг. ред. Ф. Г. Ващука. Ужгород : ЗакДУ.
Луговий, В. І. (2009). Інтеграція в європейські простори вищої освіти і досліджень – важлива складова геополітики України: успіхи і труднощі реалізації. Геополітика України: історія і сучасність: зб. наук. пр. Ужгород: Ліра, Вип.1. 312 с.
Наказ Міністерства освіти і науки України № 167 від 10 лютого 2021 р. «Про затвердження дорожньої карти з інтеграції науково-інноваційної системи України до європейського дослідницького простору». URL: https://mon.gov.ua/ua/npa/pro-zatverdzhennya-dorozhnoyi-karti-z-integraciyi-naukovo-innovacijnoyi-sistemi-ukrayini-do-yevropejskogo-doslidnickogo-prostoru
Підгорний, А. З., Корольова, Т. С., Павлова, Т. В., Лапіна, І. С. (2017). Проблеми управління фінансами вищих навчальних закладів: монографія. Одеса: ФОП Гуляєва В. М.
Пінчук, І. О. (2020). Іншомовна комунікативна компетентність учителя початкової школи: теорія та методика: монографія / за наук. ред. Л. Я. Бірюк. Черкаси: Чабаненко Ю. А.
Суліма, Є. М., Шепєлєв, М. А. (2010). Глобалістика: підручник. Київ: Вища школа.
Турута, О. В., Жидкова, О. О. (2019). Модернізація системи вищої освіти як необхідна складова частина інтеграції України в європейський освітній простір. Інноваційна педагогіка, Випуск 10, Том 2, 181–183.
Pashko, A. O., & Pinchuk, I. O. (2019). Intellectual Methods of Estimation of Intending Primary School Teachers’ Foreign Language Communicative Competence. IEEE International Conference on Advanced Trends in Information Theory (ATIT). Kyiv, Ukraine, pp. 439–444.
Pashko, A., & Pinchuk, I. (2024). Developing the English Language Communicative Competence of Future Teachers by Means of Mobile Apps. Advances in Transdisciplinary Engineering, 48, 746–755. URL: https://www.icics.net/conf/2023/AIMEE2023/
Chaika, O., Kushnierova, M., Zaitseva, N., Pinchuk, I., & Fedchenko, K. (2024). The impact of communicative teaching methods on the professional training of english language and literature teachers. Revista edapeci-educacao a distancia e praticas educativas comunicacionais e intercultuais, Vol. 24 (2), 176–189. https://doi.org/10.29276/redapeci.2024.24.220983.176-189
Song, Y., & Song, C. (2023). Enhancing academic writing skills and motivation: AI-assisted language learning for EFL students. Frontiers in Psychology
Chazal, E. de (2014). Oral communication in academic and professional contexts. Semantic Scholar. https://www.jrc.sophia.ac.jp/uploads/2023/03/Kiyo44_06_Garin.pdf
Huang, A. Y., et al. (2021). Technology integration in English language learning: Enhancing writing and speaking skills.
Gillet, A. (2014). Developing speaking competence for professional English.
Wu, J., & Liu, X. (2022). Intercultural communicative competence in English for specific purposes.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).