РЕАЛІЗАЦІЯ ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ДО КРЕАТИВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ

Автор(и)

  • Ганна Клімашевська

DOI:

https://doi.org/10.31865/2414-9292.21.2024.308185

Ключові слова:

авторська експериментальна програма, компоненти готовності майбутніх учителів до креативної професійної діяльності, мотиваційно-цільовий, організаційно-технологічний, рефлексивно-коригувальний етапи реалізації технології формування готовності майбутніх учителів початкових класів до креативної професійної діяльності, напрями експериментальної роботи, технологія формування готовності до креативної професійної діяльності майбутніх учителів початкової школи, форми, методи і засоби формування готовності майбутніх учителів до креативної професійної діяльності

Анотація

У статті автором представлено практичне розв’язання проблеми формування готовності до креативної професійної діяльності майбутніх учителів початкових класів. Обґрунтовано потребу в оновленні підходів до підготовки вчителя сучасної української школи, здатного до забезпечення креативного освітнього процесу як на всіх етапах власного розвитку, так і під час реалізації творчого потенціалу здобувачів початкової освіти. Акцентовано увагу, що в основі проєктування формування готовності до креативної професійної діяльності майбутніх учителів початкових класів покладено ідею системного розвитку креативних здібностей студентів під час аудиторної, позааудиторної, науково-дослідної роботи, педагогічної практики, самоосвіти з використанням комплексу методів, форм та засобів впливу на особистість, адаптованих до освітнього процесу в педагогічних закладах вищої освіти.

Описано сутність реалізації технології формування готовності майбутніх учителів початкових класів до креативної професійної діяльності, що включала в себе три етапи, які поступово сприяли реалізації цілей експериментальної роботи: мотиваційно-цільовий, організаційно-технологічний, рефлексивно-коригувальний з урахуванням компонентів готовності майбутніх учителів до креативної професійної діяльності – мотиваційного, когнітивного, процесуального.

Застосування експериментальної технології формування готовності до креативної професійної діяльності майбутніх учителів початкових класів засвідчило позитивний ефект, а, отже, необхідність подальшого впровадження в освітню практику ЗВО.

Посилання

Сучасні підходи до проблеми розвитку творчих здібностей особистості (б.д.). Education. MediaWiki. URL: http://surl.li/xmtchy

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-06-30

Як цитувати

Клімашевська, Г. (2024). РЕАЛІЗАЦІЯ ТЕХНОЛОГІЇ ФОРМУВАННЯ ГОТОВНОСТІ ДО КРЕАТИВНОЇ ПРОФЕСІЙНОЇ ДІЯЛЬНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти, (21), 214–235. https://doi.org/10.31865/2414-9292.21.2024.308185

Номер

Розділ

Статті