ФОРМУВАННЯ ЛІНГВІСТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ НА ЗАНЯТТЯХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЗА ДОПОМОГОЮ ЗАСТОСУНКУ СУЧАСНОЇ СИСТЕМИ MOZAIK ВІД УКРАЇНСЬКОЇ КОМПАНІЇ EDPRO
DOI:
https://doi.org/10.31865/2414-9292.21.2024.307974Ключові слова:
Mozaik, EdPro, лінгвістична компетентність, інноваційні технології, модернізація навчання, платформа Mozaik Education, mozaBook, mozaWebАнотація
Стаття присвячена висвітленню основних переваг використання застосунку сучасної системи Mozaik від української компанії EdPro при формуванні лінгвістичної компетентності майбутніх учителів початкових класів на заняттях української мови.
У статті подано короткий огляд наукової літератури, яка допомагає уявити актуальність даного питання та шляхи занурення й вивчення найбільш важливих моментів застосування платформи Mozaik Education для підвищення рівня не тільки мовної компетентності, а й професійної досконалості здобувачів вищої освіти.
Автор зупиняється на чергових змінах в освіті завдяки інтенсивному розвитку інноваційних технологій, причинах популярності цифрових технологій, зокрема застосунку сучасної системи Mozaik. Доречно прислухатися до основних робочих моментів, які, безумовно, виникнуть і у викладачів, і у майбутніх учителів. Поєднання набору освітніх інструментів допоможе урізноманітнити роботу на занятті, надасть широкий вибір того застосунку, який зручний у використанні, цікавий для здобувачів та ефективний для перевірки, закріплення чи опанування новими знаннями. Покроково описано етапи роботи, методичні можливості освітньої платформи Mozaik Education.
Фрагменти занять з української мови розширять можливості й допоможуть викладачам, учителям мовникам та майбутнім учителям початкових класів зорієнтуватися в підходах використання платформи Mozaik Education.
Посилання
Алексєєва, О., Бутенко, Л., & Курліщук, І. (2019). Використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі викладання курсу за вибором «Трендспоттинг та професійне майбутнє сучасного фахівця». Інформаційні технології і засоби навчання, 4, (72), 136–151.
Бобрицька, В., & Процька, С. (2017). Формування професійних компетентностей майбутніх філологів засобами комп’ютерно орієнтованих технологій. Інформаційні технології і засоби навчання, 2 (58), 59–66. doi: 10.33407/itlt.v58i2.1644
Миронець, Л., Мартиненко, А, Москаленко, М, & Торяник, В. (2022). Методика використання інтерактивної освітньої платформи Mozaik Education в освітньому процесі з біології. Актуальні питання природничо-математичної освіти, 2 (20), 163–170.
Кухаренко, В. (2015). Системний підхід до змішаного навчання. Інформаційні технології в освіті, 24, 53–67. DOI:10.14308/ite000568.
Кучеренкова, О. Соцмережі (2021). ТікТок старшає, Facebook — переважно жіночий, а стрічку ми гортаємо 400 мільйонів років. URL: https://hromadske.ua/posts/socmerezhi-2021-tiktok-starshaye-facebook-perevazhno-zhinochij-a-strichku-mi-gortayemo-400-miljoniv-rokiv
Сергієнко, М., Пантелєєва, О., & Підлужна, І. (2020). Формування лінгвістичної компетентності з використанням нейродидактики. Теорія та методика навчання (з галузей знань), 22 (3), 41–45.
Освітні курси компанії EdPro (2024). URL: https://edpro.ua/webinars
Stupak, O. (2020). Educational technologies in training future managers. Advanced Education,15, 97–104.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).