ФОРМУВАННЯ ЛІНГВІСТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ НА ЗАНЯТТЯХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЗА ДОПОМОГОЮ ЗАСТОСУНКУ СУЧАСНОЇ СИСТЕМИ MOZAIK ВІД УКРАЇНСЬКОЇ КОМПАНІЇ EDPRO

Автор(и)

  • Любов Пашко
  • Ірина Рябініна

DOI:

https://doi.org/10.31865/2414-9292.21.2024.307974

Ключові слова:

Mozaik, EdPro, лінгвістична компетентність, інноваційні технології, модернізація навчання, платформа Mozaik Education, mozaBook, mozaWeb

Анотація

Стаття присвячена висвітленню основних переваг використання застосунку сучасної системи Mozaik від української компанії EdPro при формуванні лінгвістичної компетентності  майбутніх учителів початкових класів на заняттях  української мови.

У статті подано короткий огляд наукової літератури, яка допомагає уявити актуальність даного питання та шляхи занурення й вивчення найбільш важливих моментів застосування платформи  Mozaik Education для підвищення рівня не тільки мовної компетентності, а й професійної досконалості здобувачів вищої освіти.

Автор зупиняється на чергових змінах в освіті завдяки інтенсивному розвитку інноваційних технологій, причинах популярності  цифрових технологій, зокрема застосунку сучасної системи Mozaik. Доречно прислухатися до основних робочих моментів,  які, безумовно, виникнуть і у викладачів, і у майбутніх учителів. Поєднання набору освітніх інструментів допоможе урізноманітнити роботу на занятті, надасть широкий вибір того застосунку, який зручний у використанні, цікавий для здобувачів та ефективний для перевірки, закріплення чи опанування новими знаннями. Покроково описано етапи роботи, методичні можливості освітньої платформи Mozaik Education.

Фрагменти занять з української мови розширять можливості й допоможуть викладачам, учителям мовникам та майбутнім учителям початкових класів зорієнтуватися в підходах використання платформи  Mozaik Education.

Посилання

Алексєєва, О., Бутенко, Л., & Курліщук, І. (2019). Використання інформаційно-комунікаційних технологій у процесі викладання курсу за вибором «Трендспоттинг та професійне майбутнє сучасного фахівця». Інформаційні технології і засоби навчання, 4, (72), 136–151.

Бобрицька, В., & Процька, С. (2017). Формування професійних компетентностей майбутніх філологів засобами комп’ютерно орієнтованих технологій. Інформаційні технології і засоби навчання, 2 (58), 59–66. doi: 10.33407/itlt.v58i2.1644

Миронець, Л., Мартиненко, А, Москаленко, М, & Торяник, В. (2022). Методика використання інтерактивної освітньої платформи Mozaik Education в освітньому процесі з біології. Актуальні питання природничо-математичної освіти, 2 (20), 163–170.

Кухаренко, В. (2015). Системний підхід до змішаного навчання. Інформаційні технології в освіті, 24, 53–67. DOI:10.14308/ite000568.

Кучеренкова, О. Соцмережі (2021). ТікТок старшає, Facebook — переважно жіночий, а стрічку ми гортаємо 400 мільйонів років. URL: https://hromadske.ua/posts/socmerezhi-2021-tiktok-starshaye-facebook-perevazhno-zhinochij-a-strichku-mi-gortayemo-400-miljoniv-rokiv

Сергієнко, М., Пантелєєва, О., & Підлужна, І. (2020). Формування лінгвістичної компетентності з використанням нейродидактики. Теорія та методика навчання (з галузей знань), 22 (3), 41–45.

Освітні курси компанії EdPro (2024). URL: https://edpro.ua/webinars

Stupak, O. (2020). Educational technologies in training future managers. Advanced Education,15, 97–104.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-07-07

Як цитувати

Пашко, Л., & Рябініна, І. (2024). ФОРМУВАННЯ ЛІНГВІСТИЧНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ НА ЗАНЯТТЯХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЗА ДОПОМОГОЮ ЗАСТОСУНКУ СУЧАСНОЇ СИСТЕМИ MOZAIK ВІД УКРАЇНСЬКОЇ КОМПАНІЇ EDPRO. Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти, (21), 97–110. https://doi.org/10.31865/2414-9292.21.2024.307974

Номер

Розділ

Статті