ВИКОРИСТАННЯ ОНЛАЙН-ДОШКИ MIRO ДЛЯ СТВОРЕННЯ ТВОРЧИХ ЗАВДАНЬ НА УРОКАХ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ У СТАРШІЙ ШКОЛІ

Автор(и)

  • Ігор Казаков
  • Віктор Разживін
  • Марія Брусіловська

DOI:

https://doi.org/10.31865/2414-9292.21.2024.307967

Ключові слова:

творчі завдання, онлайн-дошка Miro, сенкан, даймонд, мапа думок, фішбоун, сучасні методи навчання, методика навчання зарубіжної літератури

Анотація

У статті вивчено можливості використання онлайн-дошки Miro у процесі роботи з творчими завданнями під час вивчення зарубіжної літератури у старшій школі. Підкреслено важливість ролі продуктивних видів діяльності на уроках літератури. Відзначено брак наукових робіт, присвячених розробці інтерактивних літературних творчих завдань для онлайн-уроків у сьогоднішніх реаліях дистанційного та змішаного навчання.

Визначено основні переваги онлайн-дошки Miro, які роблять цей сервіс зручним й ефективним інструментом для організації інтерактивної роботи з широким спектром творчих завдань формувального типу, що застосовуються на етапах підготовки до аналізу та аналізу художнього твору. Запропоновано сценарії групової роботи у формі мозкової атаки та наведено приклади низки творчих завдань (сенкан, даймонд, мапа думок, фішбоун), створених у хмарному середовищі сервісу Miro.

Посилання

Дем’яненко, О. О. (2009). Система творчих завдань у процесі навчання зарубіжної літератури (5-8 класи): науково-методичний посібник. Біла Церква: КОІПОПК.

Токмань, Г. Л. (2012). Методика навчання української літератури в середній школі. Київ: ВЦ «Академія».

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-07-07

Як цитувати

Казаков, І., Разживін, В., & Брусіловська, М. (2024). ВИКОРИСТАННЯ ОНЛАЙН-ДОШКИ MIRO ДЛЯ СТВОРЕННЯ ТВОРЧИХ ЗАВДАНЬ НА УРОКАХ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ У СТАРШІЙ ШКОЛІ. Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти, (21), 42–53. https://doi.org/10.31865/2414-9292.21.2024.307967

Номер

Розділ

Статті