ВИЗНАЧЕННЯ ЗАСОБІВ ДІАГНОСТИКИ ГОТОВНОСТІ ОФІЦЕРІВ ДО МОВНОЇ ПІДГОТОВКИ У ВІЙСЬКОВИХ ЧАСТИНАХ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ

Автор(и)

  • Людмила Гаврілова

DOI:

https://doi.org/10.31865/2414-9292.20.2023.296593

Ключові слова:

готовність офіцерів, мовна підготовка, рівні готовності, критерії готовності, показники готовності, засоби діагностики готовності

Анотація

Для ефективного визначення готовності офіцерського складу викладачів (інструкторів) до мовної підготовки у військових частинах Національної гвардії України, обґрунтування ефективних засобів формування готовності офіцерського складу до мовної підготовки проведено аналіз готовності та визначено рівні готовності: високий, середній, низький, а також критеріальні показники: за мотиваційним критерієм – професійна стійкість, професійні інтереси, професійні наміри; за когнітивним – здатність до аналізу військово-педагогічної діяльності, здатність до самоаналізу, рівень володіння іноземною мовою за стандартами НАТО STANAG 6001 2+/2+/2+/2+; за ефективним– уміння накопичувати та осмислювати досвід учасників реального навчального процесу, уміння переносити накопичені знання та практичний досвід у процес мовної підготовки. Оцінки за заняття – «зараховано» або «не зараховано», вміння організувати навчальний процес. Визначено інструментарій діагностики готовності офіцерів до мовної підготовки у військових частинах Національної гвардії України: «Смислово-життєва спрямованість» (переклад С. Мадді та адаптація Д. Леонтьєва), «Методика вивчення мотиваційного профілю» особистості» Мартін), адаптований опитувальник Е. Зеєра «Професійні наміри», «Прогресивні матриці Равена», «Мотивація успіху та страх невдачі» (А. Равен), Початкове тестування за стандартами НАТО STANAG 6001, Результати моніторингу академ. досягнення за підсумками вправ: проведення відкритих занять, бінарних занять. Іспит після закінчення програми підвищення кваліфікації не нижче 90 за 100-бальною системою.

Посилання

STANAG 6001 (5th Edition) (2014). NATO Standardization Office, Brussels.

Gonchar, V. (2021). Determining the essence of the readiness of officers for language training in the military units of the National Guard of Ukraine. Bulletin of Luhansk National Taras Shevchenko University, № 1 (339), Part I, 91–104.

Matsegora, Y., Prykhodko, I., Vorobyova, I., Gorelyshev, S., Kazyanina, N. (2013) Psychological monitoring of professionally important qualities of cadets of higher educational institutions of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine. monograph. Kharkiv: Acad. BB of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine, 421 p.

Educational and professional training program for students of postgraduate education courses “Methods of teaching foreign languages at NMU” ( 2020). National Academy of the National Guard of Ukraine https://nangu.edu.ua/uploads/files/documenty/osvita/sertyficaciya/kursy/Metodyka%20navchannia%20inozemnykh%20mov%20v%20NHU.pdf

Medvid, M., Chernichenoko, I., Medvid, Y., Demyanyshyn, V. (2020). Implementation of the resolution of the CMU dated 21.08.2019 №800 “some issues of advanced training…” in the process of becoming a beginning teacher of a higher military educational institution. Youth and the Market, no. 6–11.

Medvid, Y., Vodchyts, O. (2018) Semantic and functional model of formation of readiness of future reserve officers for service and combat activity in the process of professional training and results of its experimental verification. Pedagogical sciences, 72, 103–123.

##submission.downloads##

Опубліковано

2024-01-12

Як цитувати

Гаврілова, Л. (2024). ВИЗНАЧЕННЯ ЗАСОБІВ ДІАГНОСТИКИ ГОТОВНОСТІ ОФІЦЕРІВ ДО МОВНОЇ ПІДГОТОВКИ У ВІЙСЬКОВИХ ЧАСТИНАХ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ. Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти, (20), 17–27. https://doi.org/10.31865/2414-9292.20.2023.296593

Номер

Розділ

Статті