ВИЗНАЧЕННЯ ЗАСОБІВ ДІАГНОСТИКИ ГОТОВНОСТІ ОФІЦЕРІВ ДО МОВНОЇ ПІДГОТОВКИ У ВІЙСЬКОВИХ ЧАСТИНАХ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ
DOI:
https://doi.org/10.31865/2414-9292.20.2023.296593Ключові слова:
готовність офіцерів, мовна підготовка, рівні готовності, критерії готовності, показники готовності, засоби діагностики готовностіАнотація
Для ефективного визначення готовності офіцерського складу викладачів (інструкторів) до мовної підготовки у військових частинах Національної гвардії України, обґрунтування ефективних засобів формування готовності офіцерського складу до мовної підготовки проведено аналіз готовності та визначено рівні готовності: високий, середній, низький, а також критеріальні показники: за мотиваційним критерієм – професійна стійкість, професійні інтереси, професійні наміри; за когнітивним – здатність до аналізу військово-педагогічної діяльності, здатність до самоаналізу, рівень володіння іноземною мовою за стандартами НАТО STANAG 6001 2+/2+/2+/2+; за ефективним– уміння накопичувати та осмислювати досвід учасників реального навчального процесу, уміння переносити накопичені знання та практичний досвід у процес мовної підготовки. Оцінки за заняття – «зараховано» або «не зараховано», вміння організувати навчальний процес. Визначено інструментарій діагностики готовності офіцерів до мовної підготовки у військових частинах Національної гвардії України: «Смислово-життєва спрямованість» (переклад С. Мадді та адаптація Д. Леонтьєва), «Методика вивчення мотиваційного профілю» особистості» Мартін), адаптований опитувальник Е. Зеєра «Професійні наміри», «Прогресивні матриці Равена», «Мотивація успіху та страх невдачі» (А. Равен), Початкове тестування за стандартами НАТО STANAG 6001, Результати моніторингу академ. досягнення за підсумками вправ: проведення відкритих занять, бінарних занять. Іспит після закінчення програми підвищення кваліфікації не нижче 90 за 100-бальною системою.
Посилання
STANAG 6001 (5th Edition) (2014). NATO Standardization Office, Brussels.
Gonchar, V. (2021). Determining the essence of the readiness of officers for language training in the military units of the National Guard of Ukraine. Bulletin of Luhansk National Taras Shevchenko University, № 1 (339), Part I, 91–104.
Matsegora, Y., Prykhodko, I., Vorobyova, I., Gorelyshev, S., Kazyanina, N. (2013) Psychological monitoring of professionally important qualities of cadets of higher educational institutions of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine. monograph. Kharkiv: Acad. BB of the Ministry of Internal Affairs of Ukraine, 421 p.
Educational and professional training program for students of postgraduate education courses “Methods of teaching foreign languages at NMU” ( 2020). National Academy of the National Guard of Ukraine https://nangu.edu.ua/uploads/files/documenty/osvita/sertyficaciya/kursy/Metodyka%20navchannia%20inozemnykh%20mov%20v%20NHU.pdf
Medvid, M., Chernichenoko, I., Medvid, Y., Demyanyshyn, V. (2020). Implementation of the resolution of the CMU dated 21.08.2019 №800 “some issues of advanced training…” in the process of becoming a beginning teacher of a higher military educational institution. Youth and the Market, no. 6–11.
Medvid, Y., Vodchyts, O. (2018) Semantic and functional model of formation of readiness of future reserve officers for service and combat activity in the process of professional training and results of its experimental verification. Pedagogical sciences, 72, 103–123.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).