ВИКОРИСТАННЯ TED TALKS РЕСУРСІВ У ВДОСКОНАЛЕННІ ІНШОМОВНОЇ МОВЛЕННЄВОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЗДОБУВАЧІВ ВИЩОЇ ОСВІТИ СПЕЦІАЛЬНОСТІ 013 ПОЧАТКОВА ОСВІТА
DOI:
https://doi.org/10.31865/2414-9292.19.2023.285681Ключові слова:
ступінь вищої освіти бакалавр, іншомовна мовленнєва компетентність, мотивація, самостійна робота, національна система освіти, ресурси TED TalksАнотація
У статті досліджено проблему використання TED Talks ресурсів у вдосконаленні іншомовної мовленнєвої компетентності здобувачів вищої освіти спеціальності 013 Початкова освіта. Подано педагогічні умови для підвищення рівня іншомовної мовленнєвої компетентності здобувачів бакалаврського рівня вищої освіти із застосуванням автентичних відеоматеріалів відкритого освітнього ресурсу TED Talks як під час аудиторних занять з англійської мови, так і самостійної роботи здобувачів.
Дослідження спрямоване на визначення алгоритму застосування TED Talks ресурсів на основі наявних методичних матеріалів, статей та особистого практичного досвіду авторів. У статті досліджено питання, пов’язані з доречністю використання контенту TED Talks, критеріями його відбору, що мають ураховувати рівень володіння іноземною мовою здобувача вищої освіти, тривалістю тематичного виступу, а також із сформованою позицією викладача, який активно впроваджує в освітній процес вивчення англійської мови ресурси TED Talks.
З’ясовано, що використання освітнього контенту TED Talks під час навчання англійської мови має низку позитивних і результативних аспектів: підвищення мотивації здобувачів до вивчення англійської мови; можливість спостереження за автентичним іншомовним мовленням; застосування техніки «Shadowing»; розширення обсягу лексико-граматичного матеріалу; збагачення словникового запасу; розвиток практично всіх умінь і навичок іншомовного спілкування (від граматики і лексики до навичок критичного сприйняття інформації); самоосвіти і саморозвитку; надійний базис для формування і розвитку навчально-пізнавальної компетентності здобувача вищої освіти тощо. Доведено, що використання контенту TED Talks сприяє створенню оптимальних умов для формування в здобувачів навичок самостійної роботи та підвищення мотивації до вивчення англійської мови.
Результати дослідження та висновки авторів можуть бути використані для розроблення навчально-методичних матеріалів на основі роботи з ресурсами TED Talks для організації аудиторної роботи здобувачів вищої освіти та насамперед самостійного опрацювання іншомовного контенту.
Посилання
Baeva, E. M. (2017). Some advantages of using TED talks as authentic study material. Communication Studies, 3(13), 127–133. DOI: https://doi.org/10.25513/24136182.2017.3.127-133
Fed, I. (2019). Non-formal education as a means of increasing the efficiency of professional activity of students of pedagogical universities. Innovative pedagogy: scientific journal. Special issue. Odesa, 118 –122.
Fed, I. (2020). Peculiarities of the organization of independent work of students on studying a foreign language in ZVO. Perspective directions of modern science and education: materials of the All-Ukrainian scientific-practical conference, Slavyansk, May 19–20, 2020, (pp. 99–102).
Gilmore, A. (2007). Authentic materials and authenticity in foreign language learning. Language teaching, 40(02), 97–118.
Goodwin, J. (2014). Teaching pronunciation. In M. Celce-Murcia, D. M. Brinton, & M. A. Snow. Teaching English as a second or foreign language (pp. 136–152). National geographic Learning.
Hashimoto, S., Fukuda, E., & Okazaki, H. (2015). Improving summarizing skills with TED talks: an account of a teaching lesson using explicit instruction. In F. Helm, L. Bradley, M. Guarda, & S. Thouësny (Eds), Critical CALL – Proceedings of the 2015 EUROCALL Conference, Padova, Italy (pp. 228–234). DOI: http://dx.doi.org/10.14705/rpnet.2015.000338
Lobachova, I. (2017). The Practical Value of Using Wimmelbuch in Teaching English to Primary Schoolchildren. Nauka i osvita – Science and Education, 5/CLVIII, 148–151.
Lobachova, I. (2019). The Communicative Approach as a Strategy of Forming Foreign Language Speaking Competence. Professionalism of the Teacher: theoretical and methodological aspects, 9, 95–104. DOI: https://doi.org/10.31865/2414-9292.9.2019.174540
Lobachova, I. (2020). Methodological Aspects of Implementing the Shadowing Technique in Teaching English. Professionalism of the Teacher: theoretical and methodological aspects, (13), 73–84. DOI: https://doi.org/10.31865/2414-9292.13.2020.222850
MacSuga-Gage, A. S., Simonsen, B., Briere, D. E. (2012). Effective Teaching Practices: Effective Teaching Practices that Promote a Positive Classroom Environment. Beyond Behavior, 22(1), 14–22. DOI: https://doi.org/10.1177/107429561202200104
Richards, J. C., & Renandya, W. A. (2002). Methodology in language teaching: An anthology of current practice. Cambridge University Press.
Rubenstein, L. (2012). Using TED Talks to Inspire Thoughtful Practice. The Teacher Educator, 47:4, 261–267. DOI: http://dx.doi.org/10.1080/08878730.2012.713303
Scotto di Carlo, G. (2015). Stance in TED talks: Strategic use of subjective adjectives in online popularization. Ibérica, 29, 201–222.
Smith, M., Turner, J. (2016). The Common European Framework of Reference for Languages (CEFR) and The Lexile® Framework for Reading. Available at: https://metametricsinc.com/wp-content/uploads/2018/01/CEFR_1.pdf (accessed 25 July 2022).
Taibi, D., Chawla, S., Dietze, S., Marenzi, I., & Fetahu B. (2015). Exploring TED talks as linked data for education. British journal of educational technology, 46(5), 1092–1096.
Takaesu, A. (2013). TED talks as an extensive listening resource for EAP students. Language Education in Asia, 4(2), 150–162.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).