ОСОБЛИВОСТІ РОБОТИ ЦЕНТРУ ОСВІТИ ДОРОСЛИХ В УМОВАХ ПОВНОМАСШТАБНОГО ВІЙСЬКОВОГО ВТОРГНЕННЯ

Автор(и)

  • Ольга Стефанюк
  • Ксенія Пивоварська

DOI:

https://doi.org/10.31865/2414-9292.19.2023.285670

Ключові слова:

освіта дорослих, центр освіти дорослих, військовий стан

Анотація

Стаття присвячена розгляду діяльності Центру освіти дорослих м. Полтава в умовах повномасштабного воєнного вторгнення. Звична робота була порушена внаслідок безпосередньо бойових дій, великої кількості внутрішньо переміщених осіб, зменшенню або відсутності фінансування, відтоку кадрового потенціалу, проблем із енергопостачанням та опалення. Розглянуті конкретні кількісні та якісні показники, отримані протягом складного 2022 року, дидактичні особливості, обумовлені ситуацією. На прикладі Центру освіти дорослих м. Полтава проаналізовано відповідь на ці виклики, особливості організації навчальної та іншої діяльності, наприклад гуманітарної, та надано рекомендації для інших подібних центрів освіти дорослих. Також показано, що такі центри освіти дорослих можуть стати точками зростання, інтеграції та реінтеграції у громаді.

Посилання

Когут, І, Нікуліна, О., Сирбу, О., Жерьобкіна, Т., Назаренко, Ю. (2023). Війна та освіта: Як рік повномасштабного вторгнення вплинув на українські школи. Київ: Аналітичний центр Cedos.

Ніколаєв, Є., Рій, Г., Шемелинець, І. (2023). Вища освіта в Україні: зміни через війну: аналітичний звіт. Київ: Київський університет імені Бориса Грінченка.

Шевчук, І., Шевчук, А. (2022). Освітня аналітика крізь призму війни: виклики та можливості для вищої школи України. Економіка та суспільство, 39. DOI: https://doi.org/10.32782/2524-0072/2022-39-80.

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-08-07

Як цитувати

Стефанюк, О., & Пивоварська, К. (2023). ОСОБЛИВОСТІ РОБОТИ ЦЕНТРУ ОСВІТИ ДОРОСЛИХ В УМОВАХ ПОВНОМАСШТАБНОГО ВІЙСЬКОВОГО ВТОРГНЕННЯ. Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти, (19), 84–93. https://doi.org/10.31865/2414-9292.19.2023.285670

Номер

Розділ

Статті