ТЕХНОЛОГІЯ РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЗАСОБАМИ СТОРІТЕЛІНГУ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В 4 КЛАСІ

Автор(и)

  • Олена Ішутіна
  • Анна Завада

DOI:

https://doi.org/10.31865/2414-9292.19.2023.285665

Ключові слова:

початкова освіта, учні початкових класів, комунікативна компетентність, сторітелінг, принципи, технологія

Анотація

У статті розглянуто зміст комунікативної компетентності здобувача початкової освіти, категоріальну приналежність поняття «сторітелінг» і визначено дидактичні категорії, що описують його як засіб формування комунікативної компетентності учнів початкових класів. Виокремлено види сторітелінгу для успішного формування комунікативної компетентності здобувачів початкової освіти та принципи його використання. Теоретично обґрунтовано технологію розвитку комунікативної компетентності засобами сторітелінгу на уроках української мови в 4 класі, яка складається з трьох блоків: теоретично-цільового, практичного і результативного.

Посилання

Гавриляк, Л. С. (2019). Комунікативна компетентність як складова професійної підготовки сучасного фахівця. Науковий журнал «ΛΌГOΣ. Мистецтво наукової думки», 3, 73.

Голуб, Н. & Горошкіна, О. (2021). Сторителінг на уроках української мови: до проблеми дидактичної номінації. Вісник Глухівського національного педагогічного університету імені Олександра Довженка. Педагогічні науки, 47, 97–103. URL: https://doi.org/10.31376/2410-0897-2021-3-47-97-103

Ємельяненко, В. (2022). Підвищення рівня знань чотирикласників із граматики української мови засобами сторітелінгу. Кваліфікаційна робота. Слов’янськ, ДДПУ.

Ковач, А. В., Хила, В. О. & Мочан, Т. М. (2018). Застосування технології «Storytelling» у навчанні молодших школярів. Освіта і формування конкурентоспроможності фахівців в умовах євроінтеграції : збірник тез доповідей ІІ Міжнар. наук.-практ. конференції. Мукачево, с. 175–176. URL: https://msu.edu.ua/wpcontent/uploads/2018

Мазурок, М., Саприкіна, О. (2022). Сторітелінг як ефективний інструмент формування комунікативної компетентності здобувачів освіти нової української школи. Молодь і ринок, 1 (199), 160–165. DOI: https://doi.org/10.24919/2308-4634.2022.254106

Помирча, С., Ішутіна, О., Носач, А. (2023). Сторітелінг як засіб формування монологічного мовлення здобувачів початкової освіти. Вісник науки та освіти, Вип. 4 (10). 665–673. https://doi.org/10.52058/2786-6165-2023-4(10)-665-673

Пономарьова, К. І. (2020). Формування комунікативної компетентності молодших школярів у процесі навчання української мови : методичний посібник. Київ : КОНВІ ПРІНТ.

П’ятецька, О. В. (2019). Сторітелнг як поліфункціональний інструмент сучасної комунікації: мовно-стиістичні особливості. Актуальні проблеми української лінгвістики: теорія і практика, 39, 106–121.

Удич, З. І. (2018). Сторітеллінг (storytelling) у підготовці майбутніх учителів інклюзивних класів. Вісник Чернігівського національного педагогічного університету. Серія : Педагогічні науки. Чернігів, 151(1), 301–306.

Çetin, E. (2021). Digital storytelling in teacher education and its effect on the digital literacy of pre-service teachers. Thinking Skills and Creativity, 39, 100760. DOI: https://doi.org/10.1016/j.tsc.2020.100760

Mayol, I. C., & Barrioluengo, E. P. (2017). Oral communicative competence of primary school students. Journal of Education and Learning, 6(4), 57–65.

Rahiem, M. D. H. (2021). Storytelling in early childhood education: Time to go digital. International Journal of Child Care and Education Policy, 15:4. DOI: https://doi.org/10.1186/s40723-021-00081-x

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-08-07

Як цитувати

Ішутіна, О. ., & Завада, . А. (2023). ТЕХНОЛОГІЯ РОЗВИТКУ КОМУНІКАТИВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ ЗАСОБАМИ СТОРІТЕЛІНГУ НА УРОКАХ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ В 4 КЛАСІ. Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти, (19), 53–63. https://doi.org/10.31865/2414-9292.19.2023.285665

Номер

Розділ

Статті