ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ДОСВІД СОЦІАЛІЗАЦІЇ СТУДЕНТІВ: НА ПРИКЛАДІ ПІЗАНСЬКОГО УНІВЕРСИТЕТУ

Автор(и)

  • Ольга Біличенко
  • Валентина Коваленко

DOI:

https://doi.org/10.31865/2414-9292.18.2022.272680

Ключові слова:

соціальна педагогіка, вища школа, євроінтеграція

Анотація

У статті представлені результати вивчення досвіду соціалізації студентів європейських закладів вищої освіти, зокрема Пізанського університету (UNIPI, Італія). Автори аналізують систему соціалізації в закордонних вишах, порівнюючи з існуючою практикою українських педагогічних університетів: рівень їх соціалізації, здатність адаптуватися в соціальному та професійному середовищі, сформованість необхідних професійних та соціальних компетентностей. У статті висвітлюються особливості процесу соціалізації в сучасних соціо-культурних умовах країни. Автори наголошують на необхідності вдосконалення процесу соціалізації студентської молоді в Україні, враховуючи процеси євроінтеграції. Зосереджується увага на позитивних особливостях існуючої системи соціалізації в європейських країнах, зокрема, в Італії. За приклад узято досвід факультету лінгвістики, зокрема студентів, що навчаються на кафедрі філології, літератури та лінгвістики.

Посилання

Євтух, М. Б. і Сердюк, О. П. (2002). Соціальна педагогіка. Київ, Україна: МАУП.

Москаленко, В. В. (2013). Соціалізація особистості. Київ, Україна: Фенікс.

Овчаренко, Г. Е. (2005). Педагогічні умови соціалізації студентів мистецько-педагогічних спеціальностей у позанавчальній діяльності. (Автореф. дис. канд. пед. наук). Луганськ, Україна: Луганський національний педагогічний ун-т ім. Тараса Шевченка.

Турчанинова, В. Н. (2005). Формирование у студентов профессиональной компетентности в социальной работе с семьей. (Дис. канд. пед. наук). Екатеринбург, Россия: ЕГУ.

Усик, О. Ф. (2010). Формування соціокультурної компетентності студентів філологічних спеціальностей у процесі вивчення гуманітарних дисциплін. (Дис. канд. пед. наук). Київ, Україна: Інститут педагогіки АПН України.

Making a European area of lifelong learning a reality. http://ec.europa.eu/education/

Meraz Lewis, Ramona, B. (2011). The lived worlds and life experiences of residents in university linked retirement communities: A qualitative approach. Master's Theses and Doctoral Dissertations. 421:http://commons.emich.edu/theses/421

Ricardo Rodrigues, Stefania Ilinca, Maša Filipovič Hrast, Andrej Srakar and Valentina Hlebec. (2022). Care Task Division in Familialistic Care Regimes: A Comparative Analysis of Gender and Socio-Economic Inequalities in Austria and Slovenia. Sustainability, 14(15), 9423. :https://doi.org/10.3390/su14159423

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-01-23

Як цитувати

Біличенко, О. ., & Коваленко, В. . (2023). ЄВРОПЕЙСЬКИЙ ДОСВІД СОЦІАЛІЗАЦІЇ СТУДЕНТІВ: НА ПРИКЛАДІ ПІЗАНСЬКОГО УНІВЕРСИТЕТУ. Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти, (18), 151–160. https://doi.org/10.31865/2414-9292.18.2022.272680

Номер

Розділ

Статті