ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ ЕМОЦІЙНОЇ СФЕРИ ЗДОБУВАЧІВ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ ЗАСОБАМИ МИСТЕЦТВА

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31865/2414-9292.18.2022.272664

Ключові слова:

емоції, емоційна сфера, емоційний відгук, емоційний інтелект, емоційна грамотність, естетичне сприйняття, мистецтво, педагогічний процес

Анотація

У статті проведено теоретичний аналіз наукової літератури з проблеми можливостей різних видів мистецтва у формуванні емоційної сфери здобувача початкової освіти. У зв’язку з чим автор показує специфіку мистецтва в емоційному впливі на учня початкової школи і пов’язаний з ним механізм виховного впливу. Розкрито сутність понять «емоції», «емоційна сфера». Висвітлюються психолого-педагогічні умови, щоб забезпечити емоційний розвиток здобувачів початкової освіти засобами мистецтва. Зазначені функції що виконує мистецтво, впливаючи на емоційну сферу здобувачів початкової освіти.

Посилання

Державний стандарт початкової освіти (2017). Взято з : http://nus.org.ua/wpcontent/uploads/2017/08/NewSchool_Presentation-final_18-08-2017.pdf

Локарєва, Г. В. (2016). Можливості використання музикотерапії в загальноосвітніх закладах. Мистецтво та освіта: науково-методичний журнал «Педагогічна думка», 4 (82), 7–11.

Просіна, О. (2018). Розвиток емоційного інтелекту як основа формування професійної компетентності майбутніх вчителів музики. Гірська школа українських Карпат, 18, 119–122.

Прядко, О. М. (2021). Розвиток емоційного інтелекту у дітей молодшого шкільного віку засобами музичного мистецтва. Наукові записки. Серія: Педагогічні науки, 195, 110–114.

Цурка, О. (2018). Емоційний розвиток дітей. Як батьки можуть допомогти і не нашкодити. Взято з : https://nus.org.ua/view/emotsijnyj-rozvytok-ditej-yak-batky-mozhut-dopomogty-i-ne-nashkodyty/

##submission.downloads##

Опубліковано

2023-01-23

Як цитувати

Зубарєва, О. . (2023). ТЕОРЕТИЧНІ АСПЕКТИ РОЗВИТКУ ЕМОЦІЙНОЇ СФЕРИ ЗДОБУВАЧІВ ПОЧАТКОВОЇ ОСВІТИ ЗАСОБАМИ МИСТЕЦТВА. Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти, (18), 95–105. https://doi.org/10.31865/2414-9292.18.2022.272664

Номер

Розділ

Статті