ФОРМУВАННЯ ІНФОРМАЦІЙНО-КОМУНІКАЦІЙНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ МУЗИЧНОГО МИСТЕЦТВА
DOI:
https://doi.org/10.31865/2414-9292.17.2022.259987Ключові слова:
фахова компетентність, інформаційно-комп’ютерні технології, майбутні вчителі музикиАнотація
Стаття розкриває питання формування інформаційно-комунікаційних компетентностей майбутніх учителів музичного мистецтва. Оскільки, усі сфери сучасного життя нерозривно пов’язані з цифровими технологіями, а також умови дистанційного навчання зумовлюють активне залучення комп’ютерних засобів, майбутні вчителі музичного мистецтва, окрім належного рівня фахової підготовки, повинні володіти їх грамотним застосуванням. Тому формування інформаційно-комунікаційної компетентності студентів мистецьких закладів є одним із основних задач сьогодення. Метою використання комп’ютерних технологій є реалізація основних музично-педагогічних задач. Таким чином, їх залучення до педагогічної практики полягає у посиленні наочних методів, вирішенні практичних задач, зокрема пошуку навчальної інформації, редагуванні та запису нот, аранжуванні, розвитку слуху.
Посилання
Варнавська, Л. І. (2013). Формування готовності студентів до використання комп’ютерних технологій на уроках музики. Педагогіка вищої та середньої школи. Вип. 38, 11–15. URL: https: //journal.kdpu.edu.ua/ped/article/view/3101 (дата звернення: 15.03. 2022).
Гаврілова, Л. Г. (2015). Система формування професійної компетентності майбутніх вчителів музики засобами мультимедійних технологій. (Дис. канд. наук). Київ, Україна: Нац. пед. ун-т ім. М.П. Драгоманова.
Гаврілова, Л. Г. (2014). Формування професійної компетентності майбутніх вчителів музики засобами мультимедійних технологій: монографія. Київ.
Гуревич, Р. С. (2012). Інформаційно-комунікаційні технології в професійній освіті майбутніх фахівців / Р. С. Гуревич, М. Ю. Кадемія, М. М. Козяр ; за ред. член-кор. НАПН України Гуревича Р. С.: монографія. Львів.
Жалдак, М. І. (2012).Педагогічний потенціал інформатизації навчального процесу. Оцінювання якості програмних засобів навчального призначення для загальноосвітніх навчальних закладів: монографія. Київ.
Кізім, С. С. (2011). Застосування засобів мультимедіа в професійній підготовці майбутніх робітників електрорадіотехнічних професій. (Автореф. дис. канд. наук). Вінниця, Україна: Вінницький державний педагогічний ун-т імені М. Коцюбинського.
Мозгальова, Н. Г., Мартинюк, А. А., Бондарчук, О. П. (2022). Дистанційне навчання у формуванні фахової компетентності музикантів. «Наукові перспективи», № 1(19). URL: http://perspectives.pp.ua/index.php/np/article/view/1032/1031 (дата звернення 24.03 2022).
Носенко, Т. І. (2011). Інформаційні технології навчання. Навчальний посібник. Київ. URL: https://core.ac.uk/reader/33689360 (дата звернення: 15.03. 2022).
Равен, Дж. (2002). Компетентность в современном обществе: выявление, развитие и реализация. Пер. с англ. Москва: «Когито-Центр».
Рамський, Ю. С. (2004). Формування інформаційної культури особистості – пріоритетне завдання сучасної освітньої діяльності. Науковий часопис НПУ імені М.П. Драгоманова. Серія № 2. Комп’ютерноорієнтовані системи навчання, № 1(8), 19–42.
Харченко, І., & Шишенко, І. (2021). Результати упровадження цифрових технологій у професійну підготовку майбутніх фахівців в мовах ЗВО. Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти, (16), 26–35. https://doi.org/10.31865/2414-9292.16.2021.246267
Чехуніна, А. О. (2021). Застосування інфораційно-комп’ютерних технологій у процесі формування професійних компетентностей майбутніх фахівців-музикантів. Інформаційно-комунікативні технології в освіті, Випуск 33. Т. 2. DOI https://doi.org/10.32843/2663- 6085/2021/33-2.32
Шахіна, І.Ю. (2011). Інформаційно-комунікаційні технології в навчальному процесі : навч. посіб. Вінниця.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).