АРТ-ТЕХНОЛОГІЇ У ПРОФЕСІЙНОМУ СТАНОВЛЕННІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ

Автор(и)

  • Олена Зубарєва

DOI:

https://doi.org/10.31865/2414-9292.16.2021.246371

Ключові слова:

арт-технології;, арт-методи;, арт-терапія;, мистецтво;, педагогічна культура;, професійні якості педагога.

Анотація

Автором статті приділяється особлива увага арт-супроводу професійної підготовки студентів педагогічних університетів – майбутніх вчителів. Метою даної статті є висвітлення необхідності створення арт-педагогічного простору як інноваційного середовища для творчого розвитку і професійної підготовки студентів педагогічних вишів. У статті представлена проблема підготовки вчителів до реалізації цілей і завдань педагогіки, здатністю застосовувати арт-технології у професійній діяльності. Оволодіння майбутніми педагогами арт-методами забезпечує можливість контакту з дитиною і спирається на різні види візуальної, пластичної, аудіо комунікації. Аналіз наукової літератури, педагогічного досвіду у статті дозволяє зазначати актуальність і перспективність впровадження в освітній процес підготовки студентів вузів арт-технологій, синтез мистецтва і педагогіки, заснованої на взаємодії особистості з різними видами мистецтва і галузями художньої творчої діяльності. У підготовці майбутніх вчителів необхідна науково-методична і теоретична основа використання арт-технологій. Автором статті охарактеризовані технології і методики, які використовуються у власному педагогічному досвіді та дозволяють майбутнім педагогам набути компетенції для майбутньої професійної діяльності в школі, розглянуті питання професійної підготовки педагогів та їх професійного становлення.

Посилання

Зязюн, І. А. (2006). Естетичні засади розвитку особистості. Мистецтво у розвитку особистості. Чернівці: Зелена Буковина.

Зязюн, І. А. (2000). Концептуальні засади теорії освіти в Україні. Педагогіка і психологія професійної освіти, 1, 11–24.

Козігора, М. (2018). Місце арт-педагогіки у процесі фахової підготовки учителя початкової школи. Young Scientist, 10 (62) October, 63–66.

Кононко, О. (2017). Методологія та методи дослідження з дошкільної педагогіки: навч. посіб. Ніжин: НДУ ім. Гоголя.

Коновець, С. В. (2017). Арт-технології у розвитку креативності особистості. Вісник Закарпатської академії мистецтв, 9, 106–111.

Кравчина, Т. (2016). Арт-технологій на заняттях з англійської мови. Науковий вісник Ужгородського університету. Серія: «Педагогіка. Соціальна робота», 1 (38), 161–164

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-09

Як цитувати

Зубарєва, О. . (2021). АРТ-ТЕХНОЛОГІЇ У ПРОФЕСІЙНОМУ СТАНОВЛЕННІ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВИХ КЛАСІВ. Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти, (16), 131–141. https://doi.org/10.31865/2414-9292.16.2021.246371

Номер

Розділ

Статті