ЗАЛУЧЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДО НАВЧАННЯ КУРСАНТІВ НЕФІЛОЛОГІЧНИХ ФАКУЛЬТЕТІВ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ ІНОЗЕМНІЙ МОВІ ТА ЇХ ПОЗИТИВНЕ ЗНАЧЕННЯ

Автор(и)

  • Наталія Щоголева

DOI:

https://doi.org/10.31865/2414-9292.16.2021.246283

Ключові слова:

інформаційні технології;, курсанти нефілологічних факультетів Національної Гвардії України;, навчання іноземній мові;, комп’ютерні додатки;, багатофункціональний інструмент;, Інтернет; ресурс;, оптимізація навчального процесу;, результат.

Анотація

Дослідженні переваги та перспективи застосування інформаційних технологій у вищій освіті для навчання курсантів нефілологічних факультетів Національної Гвардії України іноземній мові. В статті автор розглядає актуальність залучення інформаційних технологій до вивчення іноземних мов, як невід’ємної частини надання вищої освіти в області сьогодення та підготовки курсантів Національної Гвардії України як висококваліфікованих спеціалістів. Розкриваються можливості певних інформаційних технологій, серед яких є інтерактивна дошка, декілька комп’ютерних сервісів та додатків, варіантність їх застосування для оптимізації викладання іноземної мови та їх позитивне значення в покращенні якості надання вищої освіти та підвищенні мотивації до навчання майбутніх офіцерів. Особливу увагу автор приділяє результатам досліджень, які він проводив протягом власної педагогічної діяльності, залучаючи до роботи інформаційні технології, про які йде мова вище.

Посилання

Атанасян, С. Л. (2009). Формирование информационной образовательной среды педагогического вуза. Учреждение Российской академии образования «Институт содержания и методов обучения». Москва.

Булдырина, Н. В. (2008). Современные информационные технологии. Учебное пособие. Екатеринбург.

Бухаркина, М. Ю. (2007). Intel Обучение для будущего. Интернет-Университет Информационных Технологий. Москва.

Дидактор. Педагогическая практика. Wordwall – замечательная коллекция дидактических игр. Воспроизведено с http://didaktor.ru/wordwall-zamechatelnaya-kollekciya-shablonov-didakticheskix-igr/

Дидактор. Педагогическая практика. Конструктор онлайн-тестов и викторин Jeopardy. Учителю на заметку. Воспроизведено с http://didaktor.ru/konstruktor-onlajn-testov-i-viktorin-jeopardy-uchitelyu-na-zametku/

Ерёмина, И. И. (2012). Инновационная деятельность преподавателя в условиях информационной образовательной среды вуза. Россия и Европа: связь культуры и экономики: Материалы II международной научно-практической конференции (15 февраля 2012 года). В 3-х частях. Ч.1. Отв. редактор Наумов А.В. Прага. Чешская Республика.

Захарова, И. Г. (2005). Информационные технологии в образовании: учеб. пособие для студ. высш. учеб. заведений. Академия. Москва.

Интерактивная доска SMART Board. Воспроизведено с http://www.smartboard.com.ua/articles/115/

Мусинская, М. А. (2009). Использование интерактивной доски SMART Board в образовательном процессе. ІТО-Марій Ел.

Ним, С. 6 способов учить слова в Quizlet. Воспроизведено с www.langformula.ru

Сиразеева, А. Ф., Валеева, Л. А., & Морозова, А. Ф. (2015). Инновационные технологии обучения иностранному языку в ВУЗЕ. Современные проблемы науки и образования. Воспроизведено с https://science-education.ru/ru/article/view?id=17983

Электронные интерактивные доски Smart Board. (2006). Новые технологии в образовании. Москва.

Kahoot: приложение для создания образовательных тестов, игр и викторин. Воспроизведено с https://te-st.ru/entries/kahoot-app/

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-09

Як цитувати

Щоголева , Н. . (2021). ЗАЛУЧЕННЯ ІНФОРМАЦІЙНИХ ТЕХНОЛОГІЙ ДО НАВЧАННЯ КУРСАНТІВ НЕФІЛОЛОГІЧНИХ ФАКУЛЬТЕТІВ НАЦІОНАЛЬНОЇ ГВАРДІЇ УКРАЇНИ ІНОЗЕМНІЙ МОВІ ТА ЇХ ПОЗИТИВНЕ ЗНАЧЕННЯ. Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти, (16), 72–83. https://doi.org/10.31865/2414-9292.16.2021.246283

Номер

Розділ

Статті