РЕЗУЛЬТАТИ УПРОВАДЖЕННЯ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОФЕСІЙНУ ПІДГОТОВКУ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ В УМОВАХ ЗВО

Автор(и)

  • Інна Харченко
  • Інна Шишенко

DOI:

https://doi.org/10.31865/2414-9292.16.2021.246267

Ключові слова:

професійна підготовка;, цифрові технології;, педагогічний експеримент;, інформаційно-цифрова культура;, майбутні фахівці.

Анотація

У статті представлено результати упровадження цифрових технологій у освітній процес закладу вищої освіти. У межах спеціально створеного інформаційно-освітнього середовища ЗВО реалізується можливість використання сучасних інформаційних технологій та поглиблену інтеграцію засобів спеціалізованого професійного спрямування з якісним інформаційним забезпеченням усіх освітніх компонентів. Експериментальний освітній процес було структуровано таким чином, щоб знання студентів, професійні вміння і навички, потрібні для майбутньої професійної діяльності фахівцю, трансформувалися засобами цифрових технологій у високий рівень інформаційно-цифрової культури. Динаміка показника для експериментальної групи була кращою, а серед чинників, які сприяли такому покращенню, бачимо посилене використання інформаційних (електронних, дистанційних, мобільних) технологій навчання та постійне залучення інформаційно-освітнього середовища ЗВО для виконання самостійних завдань.

Посилання

Виды сред в образовании. Курс подготовки модераторов для системы дистанционного обучения (2015) / Под. рук. Е. С. Полат. URL : http:// courses.urc.ac.ru/eng/u7K9.html

Жалдак, М. І. (2012). Педагогічний потенціал інформатизації навчального процесу. Оцінювання якості програмних засобів навчального призначення для загальноосвітніх навчальних закладів : монографія. Київ.

Лапчик, М. П. (2013). На пути к smart-образованию. Информатика и образование, 2 (241), 3–9.

Морзе, Н. В. (2004). Методика навчання інформатики : У 3 ч . / З ред. акад. М.І. Жалдака. Київ : Навчальна книга. Ч.І. : Загальна методика навчання інформатики.

Спірін, О. М. (2007). Теоретичні та методичні засади професійної підготовки майбутніх учителів інформатики за кредитно-модульною системою : монографія. Житомир : Вид-во Житомир. держ. ун-т ім. І.Франка.

Цідило, І. (2011). E-Learning: понятійно-категорійний аналіз. Молодь і ринок,12 (83), 25–29.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-12-09

Як цитувати

Харченко, І. ., & Шишенко , І. . (2021). РЕЗУЛЬТАТИ УПРОВАДЖЕННЯ ЦИФРОВИХ ТЕХНОЛОГІЙ У ПРОФЕСІЙНУ ПІДГОТОВКУ МАЙБУТНІХ ФАХІВЦІВ В УМОВАХ ЗВО. Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти, (16), 26–35. https://doi.org/10.31865/2414-9292.16.2021.246267

Номер

Розділ

Статті