РОЛЬ ЦИФРОВОГО КОНТЕНТ-НАВЧАННЯ В СОЦІАЛІЗАЦІЇ СТУДЕНТІВ-МАЙБУТНІХ ФІЛОЛОГІВ

Автор(и)

  • Валентина Коваленко

DOI:

https://doi.org/10.31865/2414-9292.15.2021.243006

Ключові слова:

цифровізація освіти, процес соціалізації, вища освіта

Анотація

У статті висвітлено роль та місце цифрового контент-навчання в процесі соціалізації майбутніх студентів-філологів. Автор порушує проблему невідповідності нових вимог до підготовки студентів вищих навчальних закладів та їх соціалізації під час навчання. Наголошується на необхідності урахування тенденцій цифровізації під час підготовки фахівців філологічних спеціальностей. Проведено аналіз основних принципів цифровізації в комунікаційній стратегії університетської освіти. Автор актуалізує потребу формування у студентів цифрової культури, яка пов’язується із здатністю особи продуктивно соціалізуватися в освітньому просторі вищого навчального закладу. Такий процес можливий, за переконанням дослідниці, проте потребує низки перетворень. Автор наголошує на необхідності вдосконалення процесу соціалізації студентів, враховуючи тенденції інформатизації та цифровізації суспільства в реформуванні освіти.

Посилання

Андрущенко, В. (2005). Освіта в діалозі цивілізацій: зростання комунікативної функції освіти. Освіта і управління, 8 (1), 18–19.

Грабар, Н. Г. (2012). Мультимедійні технології та їхній вплив на комунікацію в освіті. Вісник Книжкової палати, 6, 20 – 22.

Лапінський, В. В. (2010). Засоби інформаційно-комунікаційних технологій єдиного інформаційного простору системи освіти України. Київ: Педагогічна думка.

Пилипенко, О. І. (2012). Комунікативні ефекти соціальної роботи. Світ соціальних комунікацій. Київ: КиМУ.

Почепцов, Г. Г. (2010). Соціальні і нові комунікативні технології. Комунікація. 2010. № 1.19-26.

Сидоренко, О. Л. (2004). Соціальна педагогіка як наука. Харків: ХНУ ім. В. М. Каразіна.

Усик, О. Ф. (2010). Формування соціокультурної компетентності студентів філологічних спеціальностей у процесі вивчення гуманітарних дисциплін (дис. канд. пед. наук.). Київ, Україна: Інститут педагогіки АПН.

Шелестова, А. М. (2013). Характеристика сучасного інтегрованого інформаційно-комунікаційного простору вищого навчального закладу. Вісник ХДАК, 39, 235 – 241.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-10-21

Як цитувати

Коваленко , В. . (2021). РОЛЬ ЦИФРОВОГО КОНТЕНТ-НАВЧАННЯ В СОЦІАЛІЗАЦІЇ СТУДЕНТІВ-МАЙБУТНІХ ФІЛОЛОГІВ. Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти, (15), 203–211. https://doi.org/10.31865/2414-9292.15.2021.243006