ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ «LEARNINGAPPS» В РОБОТІ ЗІ СТУДЕНТАМИ ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ

Автор(и)

  • Ірина Остополець
  • Ганна Варіна

DOI:

https://doi.org/10.31865/2414-9292.15.2021.242970

Ключові слова:

інформаційно-комунікаційні технології, освітні ресурси, технології WEB 2.0, LearningApps.org, інтерактивні вправи

Анотація

У статті розглянуто можливості використання і переваги інтерактивних вправ, розроблених за допомогою веб-сервісу LearningApps.org. Описано особливості користування ресурсом, послідовність етапів створення навчальних вправ. Наведено приклади розроблених інтерактивних вправ з психології.

Посилання

Аман, І. С. (2016). Інтернет-сервіси в освітньому просторі. Кіровоград : КЗ «Кіровоградський обласний інститут післядипломної педагогічної освіти імені Василя Сухомлинського».

Аман, І. С. (б. д.) Інтернет-сервіс мультимедійних дидактичних вправ LearningApps. Взято з http://internet-servisi.blogspot.com/p/learning-apps.html.

Біла книга національної освіти України. (2009). За ред. В. Г. Кременя. Київ: Акад. пед. наук України.

Забродина, Е. В. (2018). Применение сервиса LearningApps.org при обучении бакалавров педагогического образования. Молодой ученый, 18(204), 182–186.

Коваленко, А. Б. (2013). Особливості застосування методів активного навчання у ВНЗ. Психологія: реальність і перспективи, 1, 13–16.

Сидорук, І. І. (2020). Формування соціальної компетентності студентів засобами онлайн-сервісу LearningApps. Інноваційна педагогіка, 24 (1), 226–230.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-10-21

Як цитувати

Остополець, І. ., & Варіна, Г. . (2021). ОСОБЛИВОСТІ ЗАСТОСУВАННЯ «LEARNINGAPPS» В РОБОТІ ЗІ СТУДЕНТАМИ ПЕДАГОГІЧНОГО УНІВЕРСИТЕТУ. Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти, (15), 142–149. https://doi.org/10.31865/2414-9292.15.2021.242970