ДОСВІД ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ УКРАЇНСЬКОЇ МОВИ ЗА ПРОФЕСІЙНИМ СПРЯМУВАННЯМ У ЗВО
DOI:
https://doi.org/10.31865/2414-9292.15.2021.242953Ключові слова:
змішане навчання, українська мова, комунікативна підготовка, професійна підготовка, менторська підтримкаАнотація
У статті розкрито досвід викладання навчальної дисципліни «Українська мова за професійним спрямуванням» в українському виші, що працює за системою змішаного навчання. Розглянуто переваги зазначеної форми навчання при роботі зі студентами за принципами менторської підтримки здобуття освіти. Окреслено складнощі, які виникають у процесі викладання та особливості адаптації зарубіжного досвіду освітнього процесу в умовах вітчизняного сьогодення. Наведено результати опитування здобувачів освіти щодо їх ставлення до такого виду взаємодії з педагогом та форми навчання. У розвідці запропоновано вирішення проблемних ситуацій у поєднанні аудиторних та позааудиторних занять, наведено приклади засобів навчання під час онлайн навчання української мови студентів різних спеціальностей, які дозволять гармонізувати поєднання обох видів занять.
Посилання
Коротун, О. (2016). Методологічні засади змішаного навчання в умовах вищої освіти. Інформаційні технології в освіті, № 3(28), 117–129.
Кухаренко, В. (2012). Про систему дистанційногонавчання у відкритому дистанційному курсі. Інформаційні технології в освіті, 11, 32–42
Муращенко, Т. (2017). Змішане та дистанційне навчання як спосіб доступу до якісної освіти Відкрите освітнє е-середовище сучасного університету, 3. Взято з http://nbuv.gov.ua/UJRN/oeeemu_2017_3_45
Петухова, Л. (2010). Електронна система підтримки нормативно-правової бази дистанційної системи навчання. Інформаційні технології в освіті, 7, 12–18.
Рашевська, Н. (2011). Програмні засоби мобільного навчання. Інформаційні технології і засоби навчання, 1 (21). Взято з http://www.nbuv.gov.ua/e-journals/ITZN/2011_1/Rashevska.pdf
Blended Learning: 10 Trends. (2014) Взято з http://www.dreambox.com/blog/blended-learning-10-trends
Bickerton, P. (2015). 7 Reasons Blended Learning is The Future of Training. Взято з http://trainingstation.walkme.com/7-reasons-blended-learning-futuretraining/
Vander Ark., T. (2011). 10 Reasons Teachers Love Blended Learning. Взято з http://www.huffingtonpost.com/tom-vander-ark/10-reasons-teachers-love- _b_894222.html
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).