ІНТЕГРАЦІЯ МЕДІАОСВІТИ В УМОВАХ ЛІЦЕЮ ЯК НЕОБХІДНИЙ СКЛАДНИК СУЧАСНОГО ОСВІТНЬОГО ЗАКЛАДУ
DOI:
https://doi.org/10.31865/2414-9292.15.2021.242948Ключові слова:
медіаосвіта, медіаграмотність, інтеграція медіаінформаційних технологійАнотація
Статтю присвячено проблемі модернізації освітнього середовища загальноосвітнього навчального закладу засобами медіаосвіти як концептуальної основи розвитку та виховання сучасної конкурентоспроможної, медіакультурної та медіаграмотної особистості, яка готова навчатися впродовж життя, свідомо обирати професію, є інтелектуальною елітою нації. Визначено роль медіаосвіти, як головного чинника забезпечення відкритості освітнього процесу щодо сучасних швидкозмінюваних знань і наближення змісту освіти до потреб повсякденного життя людини. Описано модель упровадження медіаосвіти в практику діяльності Слов’янського педагогічного ліцею. Представлено основні завдання інтеграції медіаосвітніх технологій у навчально-виховний процес ліцею.
Посилання
Бабій, Р. О. (2013). Аналіз підходів до визначення понять «медіаосвіт», «медіаграмотність», «медіапедагогіка». Збірник наукових праць Хмельницького інституту соціальних технологій Університету «Україна», 1(7), 11–1 4.
Габор, Н. (2002). Медiа-освiта по-.., або замiсть пiслямови. Матеріали міжнародної конференції, 49–52.
Дорош, М. (2014). Війна – зоряний час для медіаосвіти. Детектор медіа. Взято з https://ms.detector.media/mediaosvita/post/11280/2014-09-15-viyna-zoryanyy-chas-dlya-mediaosvity/.
Жилавская, И. В. (2009). Медиаобразование молодежной аудитории. Томск, Россия : ТИИТ.
Іванов, В. Ф., Волошенюк, О. В. (2012). Медіаосвіта та медіа грамотність. Підручник за науковою редакцією В.В. Різуна. Київ : Центр вільної преси.
Козловська, І. М. (1999). Теоретико-методологічні аспекти інтеграції знань учнів професійно-технічної школи: дидактичні основи. Львів : Світ.
Концепція впровадження медіаосвіти в Україні (нова редакція). (2016, 21 квітня). Взято з http://mediaosvita.org.ua/book/kontseptsiya-vprovadzhennya-mediaosvity/.
Литвин, А., Робак, В. (2013). Завдання медіаосвіти в контексті підвищення якості професійної підготовки. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Педагогіка, 3, 31–37.
Онкович, Г. В. (2010). Медіаосвіта в Україні: сучасний стан та перспективи розвитку. Науковий вісник Волинського національного університету імені Лесі Українки. Філологічні науки, 21, 235–239.
Фатеева, И. А. (2007). Медиаобразование: теоретические основы и опыт реализации. Челябинск, Россия : Челябинский государственный университет.
Федоров, А. В. (2009). Медиаобразование: вчера и сегодня. Москва : МОО ВПП ЮНЕСКО «Информация для всех».
Чемерис, І. . (2016). Аналіз та можливості використання англомовних медіаосвітніх Сайтів у процесі формування медіакомпетентності студентства. Вісник Черкаського університету. Педагогічні науки, 2, 129–134.
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).