ЦИФРОВА СТРАТЕГІЯ ЯК СКЛАДНИК СОЦІАЛЬНО-КОМУНІКАЦІЙНОГО ПРОСТОРУ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ

Автор(и)

  • Ольга Біличенко

DOI:

https://doi.org/10.31865/2414-9292.15.2021.242936

Ключові слова:

цифровізація, вища освіта, соціальні комунікації

Анотація

У статті висвітлено місце цифрової стратегії у функціонуванні соціально-комунікаційного простору закладу вищої освіти. Автор обґрунтовує необхідність використання цифрових інструментів в університетському навчальному процесі, переходу до нових, цифрових моделей навчання. Цифровізація вищої освіти визначається як необхідна відповідь на суспільні виклики сьогодення. На основі аналізу проблем, що виникають у сфері вищої освіти, автор визначає низку завдань, виконання яких сприятиме процесам цифровізації вітчизняної університетської освіти. У статті розкриваються особливості соціально-комунікаційного простору вищого навчального закладу. Автор детально аналізує його структуру та специфіку функціонування. В межах статті автор доводить необхідність розглядати соціально-комунікаційний простір вищого навчального закладу як різновид соціально-комунікаційного простору освіти в цілому. Автором доводиться необхідність розробки гнучкого соціально-комунікаційного простору з цифровим компонентом, орієнтованого на розвиток світу комунікаційних взаємовідносин в освітній системі.

Посилання

Буряк, В. Д. (2010). Комунікація і текстовий дискурс. Держава та регіони. Серія : Соціальні комунікації, 3, 4–7.

Гужва, В. М. (2019). Цифрова трансформація університетів. Східна Європа: економіка, бізнес та управління, 21, 597–604.

Єгорченкова, Н. Ю., Тесля, Ю. М., Хлевна, Ю. Л., & Кичань, О. М., (2020). Методологічні аспекти створення цифрового університету. Вісник Національного технічного університету «Харківський політехнічний інститут». Серія: Стратегічне управління, управління портфелями, програмами та проектами, 1, 31–36. https://doi.org/10.20998/2413- 3000.2020.1.4

Ільганаєва, В. О. (2009). Інформація та знання в інформаційно-комунікаційних процесах. Освіта регіону, 2, 149–152.

Симоненко, С. П. (2020). Українська цифрова освіта в умовах цифрової трансформації суспільства: вибір стратегії розвитку. Гілея, 153, 374–377.

Цифрова адженда України — 2020 («Цифровий порядок денний» — 2020). Концептуальні засади (версія 1.0). Першочергові сфери, ініціативи, проекти «цифровізації» України до 2020 року (проект). (2016). Взято з https://ucci.org.ua/uploads/files/58e78ee3c3922.pdf

Шейко, В. М. (2001). Культура. Цивілізація. Глобалізація: (кінець XIX – початок XXI ст.) : монографія. в 2 т. Харків: Основа.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-10-21

Як цитувати

Біличенко, О. . (2021). ЦИФРОВА СТРАТЕГІЯ ЯК СКЛАДНИК СОЦІАЛЬНО-КОМУНІКАЦІЙНОГО ПРОСТОРУ ЗАКЛАДУ ВИЩОЇ ОСВІТИ. Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти, (15), 37–46. https://doi.org/10.31865/2414-9292.15.2021.242936