ВИКОРИСТАННЯ СЕРВІСІВ GOOGLE ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ КУРСУ «ОСВІТНЯ ПОЛІТИКА»
DOI:
https://doi.org/10.31865/2414-9292.14.2021.236889Ключові слова:
магістр освітніх наук, інформатизація освіти, інформаційно-комунікаційні технології, професійні компетентності, сервіс Google ClassroomАнотація
У статті обґрунтовано практичні аспекти використання сервісів Google під час вивчення курсу «Освітня політика» для студентів другого (магістерського) рівня вищої освіти в умовах інформатизації педагогічних закладів вищої освіти; розкрито роль сервісів Google (на прикладі Google Classroom) у процесі формування професійних компетентностей майбутнього магістра освітніх наук, окреслено їх характеристики: економію засобів на придбання програмового забезпечення; зниження потреби в спеціалізованих аудиторіях; можливість виконання багатьох видів діяльності, контролю та оцінки досягнень студентів online; відкритість освітнього середовища; визначено складники професійних компетентностей майбутнього магістра освітніх наук: предметний; інформаційно-цифровий; комунікативний; особистісний; наведено приклади педагогічного використання елементів сервісів Google для формування професійних компетентностей майбутнього магістра освітніх наук у закладах вищої освіти в процесі вивчення навчальної дисципліни (освітнього компонента) «Освітня політика».
Посилання
Биков, В.Ю. (2009). Моделі організаційних систем відкритої освіти. Київ: Атіка.
Бобрицька, В.І. (2011). Застосування інформаційно-комунікаційних технологій у вищій педагогічній освіті. Педагогічна освіта : теорія і практика. Педагогіка. Психологія, 16 (2), 35–39.
Бобрицька, В.І., Глушак О.М. (2014). Основи інформаційної культури бакалаврів з філології. Полтава : Поліграфічний центр «Скайтек».
Бобрицька, В.І. (2015). Освітня політика України у сфері інформатизації освіти. Освітня політика: філософія, теорія, практика: монографія. За ред. В. П. Андрущенка. Київ: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 273–316
Бобрицька, В.І., Процька, С.М. (2016). Комп’ютерно орієнтована освіта майбутніх філологів. Полтава: Скайтек.
Бобрицька, В.І., Процька, С.М. (2017). Формування професійних компетентностей майбутніх філологів засобами комп’ютерно орієнтованих технологій. Інформаційні технології і засоби навчання, 2 (58), 59–66. doi: 10.33407/itlt.v58i2.1644
Бобрицька, В.І., Процька, С.М. (2019). Організаційно-педагогічні умови використання електронних навчальних курсів в освітньому процесі закладів вищої освіти України. Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка. Психологія, 2 (15). 19–24. doi: 10.18372/2411-264x.15.14394
Процька, С.М. (2017). Мережні ІКТ як основа комп’ютерно орієнтованої методики формування професійних компетентностей майбутніх філологів. Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка, 27. 105–108.
Bobrytska, V.I., Protska, S.M. (2018). Formation of professional competencies of the future teachers by means of a computer-based methodology: investigational approach. Інформаційні технології і засоби навчання. 5 (67). 121–133. doi: 10.33407/itlt.v67i5.2307
Bobrytska, V.I., Reva, T.D., Protska, S.M. & Chkhalo, O.M. (2020). Effectiveness and Stakeholders’ Perceptions of the Integration of Automated E-Learning Courses into Vocational Education Programmes in Universities in Ukraine. International Journal of Learning, Teaching, and Educational Research, 19 (5), 27–46. doi: 10.26803/ijlter.19.5.3
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).