ВИКОРИСТАННЯ СЕРВІСІВ GOOGLE ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ КУРСУ «ОСВІТНЯ ПОЛІТИКА»

Автор(и)

  • Світлана Процька

DOI:

https://doi.org/10.31865/2414-9292.14.2021.236889

Ключові слова:

магістр освітніх наук, інформатизація освіти, інформаційно-комунікаційні технології, професійні компетентності, сервіс Google Classroom

Анотація

У статті обґрунтовано практичні аспекти використання сервісів Google під час вивчення курсу «Освітня політика» для студентів другого (магістерського) рівня вищої освіти в умовах інформатизації педагогічних закладів вищої освіти; розкрито роль сервісів Google (на прикладі Google Classroom) у процесі формування професійних компетентностей майбутнього магістра освітніх наук, окреслено їх характеристики: економію засобів на придбання програмового забезпечення; зниження потреби в спеціалізованих аудиторіях; можливість виконання багатьох видів діяльності, контролю та оцінки досягнень студентів online; відкритість освітнього середовища; визначено складники професійних компетентностей майбутнього магістра освітніх наук: предметний; інформаційно-цифровий; комунікативний; особистісний; наведено приклади педагогічного використання елементів сервісів Google для формування професійних компетентностей майбутнього магістра освітніх наук у закладах вищої освіти в процесі вивчення навчальної дисципліни (освітнього компонента) «Освітня політика».

Посилання

Биков, В.Ю. (2009). Моделі організаційних систем відкритої освіти. Київ: Атіка.

Бобрицька, В.І. (2011). Застосування інформаційно-комунікаційних технологій у вищій педагогічній освіті. Педагогічна освіта : теорія і практика. Педагогіка. Психологія, 16 (2), 35–39.

Бобрицька, В.І., Глушак О.М. (2014). Основи інформаційної культури бакалаврів з філології. Полтава : Поліграфічний центр «Скайтек».

Бобрицька, В.І. (2015). Освітня політика України у сфері інформатизації освіти. Освітня політика: філософія, теорія, практика: монографія. За ред. В. П. Андрущенка. Київ: Вид-во НПУ імені М.П. Драгоманова, 273–316

Бобрицька, В.І., Процька, С.М. (2016). Комп’ютерно орієнтована освіта майбутніх філологів. Полтава: Скайтек.

Бобрицька, В.І., Процька, С.М. (2017). Формування професійних компетентностей майбутніх філологів засобами комп’ютерно орієнтованих технологій. Інформаційні технології і засоби навчання, 2 (58), 59–66. doi: 10.33407/itlt.v58i2.1644

Бобрицька, В.І., Процька, С.М. (2019). Організаційно-педагогічні умови використання електронних навчальних курсів в освітньому процесі закладів вищої освіти України. Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка. Психологія, 2 (15). 19–24. doi: 10.18372/2411-264x.15.14394

Процька, С.М. (2017). Мережні ІКТ як основа комп’ютерно орієнтованої методики формування професійних компетентностей майбутніх філологів. Педагогічна освіта: теорія і практика. Психологія. Педагогіка, 27. 105–108.

Bobrytska, V.I., Protska, S.M. (2018). Formation of professional competencies of the future teachers by means of a computer-based methodology: investigational approach. Інформаційні технології і засоби навчання. 5 (67). 121–133. doi: 10.33407/itlt.v67i5.2307

Bobrytska, V.I., Reva, T.D., Protska, S.M. & Chkhalo, O.M. (2020). Effectiveness and Stakeholders’ Perceptions of the Integration of Automated E-Learning Courses into Vocational Education Programmes in Universities in Ukraine. International Journal of Learning, Teaching, and Educational Research, 19 (5), 27–46. doi: 10.26803/ijlter.19.5.3

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-07-12

Як цитувати

Процька, С. (2021). ВИКОРИСТАННЯ СЕРВІСІВ GOOGLE ПІД ЧАС ВИВЧЕННЯ КУРСУ «ОСВІТНЯ ПОЛІТИКА». Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти, 2(14), 144–154. https://doi.org/10.31865/2414-9292.14.2021.236889

Номер

Розділ

Статті