СЦЕНАРІЙ ЗМІШАНОГО НАВЧАННЯ ЗАРУБІЖНОЇ ЛІТЕРАТУРИ У ПРОЦЕСІ ВИВЧЕННЯ ТЕМИ «ТВОРЧІСТЬ ОНОРЕ ДЕ БАЛЬЗАКА»
DOI:
https://doi.org/10.31865/2414-9292.14.2021.236883Ключові слова:
змішане навчання, сучасні методи навчання, дистанційні технології, методика викладання, зарубіжна література, Оноре де БальзакАнотація
У статті запропоновано сценарій змішаного навчання під час вивчення теми «Творчість Оноре де Бальзака» у курсі історії зарубіжної літератури для вищих навчальних закладів. Подано опис організації різних етапів навчального процесу з використанням модулів системи MOODLE: лекція, навчальне відео, індивідуальні завдання, тест, аудиторна робота тощо. Зазначено актуальність проблеми використання технології змішаного навчання під час викладання у вищому навчальному закладі. Підкреслено, що змішане навчання є пріоритетною формою вивчення навчальних дисциплін на сучасному етапі.
Посилання
Бугайчук, К.Л. (2016). Змішане навчання: теоретичний аналіз та стратегія впровадження в освітній процес вищих навчальних закладів. Інформаційні технології і засоби навчання, 54 (4), 1–18. URL: http://www.irbis-nbuv.gov.ua/cgi-bin/irbis_nbuv/cgiirbis_64.exe?I21DBN=LINK&P21DBN=UJRN&Z21ID=&S21REF=10&S21CNR=20&S21STN=1&S21FMT=ASP_meta&C21COM=S&2_S21P03=FILA=&2_S21STR=ITZN_2016_54_4_3
Кудін, А.П., Міненко, О.М. (2018). Сценарії технології змішаного навчання математики в системі MOODLE. Фізико-математична освіта. 1(15), 68–72.
Кузьменко, О. (2017). Змішане навчання як інноваційна форма організації навчального процесу в школі. Наукові записки Тернопільського національного педагогічного університету імені Володимира Гнатюка. Педагогіка, 3, 140–147.
Лист МОН України. № 1/9-344. (2020, 24 червня). URL: http://puet.edu.ua/sites/default/files/lyst_mon_ukrayiny_no1_9-344_vid_24.06.2020_r.pdf
Рашевська, Н.В. (2010). Змішане навчання як психолого-педагогічна проблема. Вісник Черкаського університету. Педагогічні науки, 191, 89–96.
Кухаренко, В.М. (2016). Теорія та практика змішаного навчання. Харків, Україна: Міськдрук.
Чепурних, Г.К. (2019). Використання моделі «змішаного навчання» під час викладання іноземної мови у немовному вузі. Молодий вчений, 5.1 (69.1), 223–227.
Шуневич, Б.І. (2009). Тенденція розвитку складових частин організації дистанційного навчання. Вісник Національного університету «Львівська політехніка», 653, 231–239.
Bonk, C.J., Graham, C.R. (2006). The handbook of blended learning environments: Global perspectives, local designs. URL: http://curtbonk.com/toc_section_intros2.pdf
Guo, Ph. (2013). Optimal Video Length for Student Engagement. URL: https://blog.edx.org/optimal-video-length-student-engagement
##submission.downloads##
Опубліковано
Як цитувати
Номер
Розділ
Ліцензія
Автори, які публікуються у цьому журналі, погоджуються з наступними умовами:
- Автори залишають за собою право на авторство своєї роботи та передають журналу право першої публікації цієї роботи на умовах ліцензії Creative Commons Attribution License, котра дозволяє іншим особам вільно розповсюджувати опубліковану роботу з обов'язковим посиланням на авторів оригінальної роботи та першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Автори мають право укладати самостійні додаткові угоди щодо неексклюзивного розповсюдження роботи у тому вигляді, в якому вона була опублікована цим журналом (наприклад, розміщувати роботу в електронному сховищі установи або публікувати у складі монографії), за умови збереження посилання на першу публікацію роботи у цьому журналі.
- Політика журналу дозволяє і заохочує розміщення авторами в мережі Інтернет (наприклад, у сховищах установ або на особистих веб-сайтах) рукопису роботи, як до подання цього рукопису до редакції, так і під час його редакційного опрацювання, оскільки це сприяє виникненню продуктивної наукової дискусії та позитивно позначається на оперативності та динаміці цитування опублікованої роботи (див. The Effect of Open Access).