МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ ТРЕНІНГУ З МЕДІАГРАМОТНОСТІ ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ МИСТЕЦТВА

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31865/2414-9292.14.2021.236602

Ключові слова:

медіаграмотність;, медіаосвіта;, учитель мистецтва;, методика;, інтеграція.

Анотація

У статті висвітлено окремі аспекти розвитку медіаграмотності вчителів мистецтва, що в сучасних реаліях є ключовим елементом політики у сфері споживання інформації. Медіаграмотність учителів мистецьких дисциплін схарактеризовано авторкою як результат їхньої медіаосвіти, а найбільш ефективною формою роботи визначено тренінг із медіаграмотності. Поміж обов’язкових компонентів і методів тренінгу виокремлено інтерактивні методи навчання, вправи-«криголами», руханки, рефлексію. Наголошено на важливості професійна спрямованість тренінгу з медіаграмотності для вчителів мистецтва закладів загальної середньої та позашкільної освіти, що реалізується завдяки дидактичним завданням, які інтегрують у собі елементи медіаосвіти і можуть бути використані вчителями у професійній діяльності.

Посилання

Власенко, І.А., & Олійник, М.С. (2018). Формування медіаграмотності студентів: практичний аспект. Теорія і практика сучасної психології, (2), 115–118.

Вправи, які розвивають навички інфомедійної грамотності. Навчально-методичне видання. (2020). Київ: IREX в Україні.

Гаврілова, Л., Хмарна, Л. (2019). Формування медіаграмотності вчителів мистецьких дисциплін як теоретична проблема. Інноваційна педагогіка, Спецвипуск, 122–127.

Закон України «Про освіту». (2017). Відомості Верховної Ради України, 38–39 (с. 380). URL: http://zakon5.rada.gov.ua/laws/show/2145-19

Іванов, В., Волошенюк, О., Кульчинська, Л., Іванова, Т., Мірошниченко, Ю. (2012). Медіаосвіта та медіаграмотність: короткий огляд. Київ: АУП, ЦВП.

Концепція впровадження медіаосвіти в Україні. (2010). URL: http://www.ispp.org.ua/news_44.htm.

Лобода, В., Петрова, Л. (2020). Інноваційний підхід до формування медіаграмотності освітян Сумщини. Збірник статей Восьмої міжнародної науково-методичної конференції «Критичне мислення в епоху токсичного контенту». Київ: ЦВП, АУП, 351–355.

Ishutina, O. (2020). Implementing Media Literacy into the Education Curriculum of Preservice Primary School Teachers. Professionalism of the Teacher: Theoretical and Methodological Aspects, 13, 113–121. https://doi.org/10.31865/2414-9292.13.2020.223321

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-07-06

Як цитувати

Хмарна, Л. . (2021). МЕТОДИЧНІ АСПЕКТИ ОРГАНІЗАЦІЇ ТРЕНІНГУ З МЕДІАГРАМОТНОСТІ ДЛЯ ВЧИТЕЛІВ МИСТЕЦТВА. Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти, 1(14), 176–183. https://doi.org/10.31865/2414-9292.14.2021.236602

Номер

Розділ

Статті