СЦЕНІЧНИЙ ТАНЕЦЬ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ КРЕАТИВНИХ УМІНЬ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31865/2414-9292.14.2021.236464

Ключові слова:

майбутній учитель початкової школи, сценічний танець, креативні вміння, професійна підготовка

Анотація

У статті розглянуто сценічний танець як засіб розвитку креативних умінь майбутніх учителів початкової школи. Виходячи з духовно-змістовного і естeтично-культурного аспектів, окреслено основні функції хореографічного мистецтва в контексті освітнього процесу вищого навчального закладу. Визначено зміст креативних умінь в професійній підготовці студентів-педагогів, а також роль хореографічної підготовки та провідні завдання, що постають перед майбутнім учителем початкової школи для реалізації поставленої мети. Запропоновано авторську розробку сценічного танцю «Кухарчуки», підготовлену разом зі студентами спеціальності 013 Початкова освіта.

Посилання

Голдрич, О. (2006). Хореографія: посібник з основ хореографічного мистецтва та композиції танцю. Львів, Україна: СПОЛОМ.

Зайцев, Є., Колесниченко, Ю. (2007). Основи народно-сценічного танцю. Вінниця, Україна: Нова книга.

Клепиков, О.І., Кучерявий, І.Т. (1996). Основи творчості особи. Київ, Україна: Вища школа.

Онофрійчук, Л.М. (2009). Формування творчих умінь підлітків засобами музичного театру ляльок. (Автореф. дис. канд. пед наук). Київ, Україна.

Падалка, Г.М. (2008). Педагогіка мистецтва (Теорія і методика викладання мистецьких дисциплін). Київ, Україна: Освіта України.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-07-06

Як цитувати

Котов, В. . (2021). СЦЕНІЧНИЙ ТАНЕЦЬ ЯК ЗАСІБ РОЗВИТКУ КРЕАТИВНИХ УМІНЬ МАЙБУТНІХ УЧИТЕЛІВ ПОЧАТКОВОЇ ШКОЛИ. Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти, 1(14), 168–175. https://doi.org/10.31865/2414-9292.14.2021.236464

Номер

Розділ

Статті