АЛЬТЕРНАТИВНІ СПОСОБИ ОЦІНЮВАННЯ АНГЛОМОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ З ЧИТАННЯ СТАРШИХ УЧНІВ В УКРАЇНСЬКИХ ШКОЛАХ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31865/2414-9292.14.2021.236459

Ключові слова:

альтернативне оцінювання, компетентність у читанні, дедуктивні навички, достовірність

Анотація

У статті проаналізовано стан системи оцінювання знань учнів у контексті вивчення іноземних мов. Доведено, що сучасні учні з мовною різноманітністю інтенсивно залучаються до процесу європейської мобільності, співпраці та взаєморозуміння для сприяння навчальному процесу та міжкультурному спілкуванню. У статті подано аналіз Загальноєвропейських рамок, який розкриває загальний опис навчальних програм мови, шляхи оцінювання, освітні ресурси та стратегії навчання у всьому світі. Метою статті є привернення уваги до альтернативних систем оцінювання англомовної компетентності старших школярів із читання. У центрі уваги статті спостерігається Кембриджська система оцінювання як спосіб сприяння вдосконаленню освіти та якісному навчанню за допомогою використання альтернативних методів оцінювання. У статті проаналізовано рівень знань учнів, їх обізнаність щодо стратегій іспиту та готовність взяти участь у Кембриджському оцінюванні, яке є одним із найбільш загальновизнаних способів альтернативного оцінювання.

Посилання

Alderson, J.C. & Banerjee, J. (2001). Language Testing and Assessment (Part I). Language Teaching, 34, 213–236.

Evans, V. & O’ Sullivan, N. (2002). Click On 4. Newbury: Express Publishing.

Gipps, C. & Stobard, G. (2003). Alternative Assessment. In Kellaghan, T. and Stufflebeam, D.L. (Eds.) International Handbook of Educational Evaluation. Dordrecht: Kluwer Academic Publishers, 549–576.

Mitchell, R.F. (2014). Language teaching research and language pedagogy. ELT Journal, 68(3), 357–360.

Harlen, W. & Deakin Crick, R. (2002). A Systematic Review of the Impact of Summative Assessment and Tests on Students’ Motivation for Learning. In Research Evidence in Education Library. London: EPPI-Centre, Social Science Research Unit, Institute of Education, University of London.

Sukhnenko, О.А. (2018). Alternative methods of assessing written speech in the process of learning English lessons. Young scientist, 6 (58), 56–61.

Perishko, I. (2020). Formative assessment as a key component of successful language learning. Scientific notes of the National University “Ostroh Academy”: Series “Philology”, 9(77), 114 – 117.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-07-06

Як цитувати

Ябурова, О. . (2021). АЛЬТЕРНАТИВНІ СПОСОБИ ОЦІНЮВАННЯ АНГЛОМОВНОЇ КОМПЕТЕНТНОСТІ З ЧИТАННЯ СТАРШИХ УЧНІВ В УКРАЇНСЬКИХ ШКОЛАХ. Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти, 1(14), 106–113. https://doi.org/10.31865/2414-9292.14.2021.236459

Номер

Розділ

Статті