ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СОЦІАЛІЗАЦІЇ МАЙБУТНІХ ФІЛОЛОГІВ

Автор(и)

DOI:

https://doi.org/10.31865/2414-9292.14.2021.236455

Ключові слова:

соціальна педагогіка, процес соціалізації, вища освіта

Анотація

У статті представлені результати теоретичного опрацювання теми соціалізації студентської молоді, зокрема, студентів філологічних спеціальностей. Автор порушує проблему невідповідності нових вимог до випускників вищих навчальних закладів та рівнем їх соціалізації, що позначається на сформованості компетентностей, нездатності адаптуватися в соціальному та професійному середовищі. Досліджено структуру соціалізації, її етапи та компоненти. Проведено аналіз підходів до визначення соціалізації. Соціалізація розглядається автором як двосторонній процес постійної передачі суспільством і засвоєння індивідом протягом усього життя норм, культурних цінностей та зразків поведінки. У статті висвітлюються особливості соціалізації студентства в цілому, і майбутніх студентів-філологів зокрема. Автор наголошує на необхідності вдосконалення процесу соціалізації в процесі підготовки фахівців та створення нових умов, що будуть сприяти формуванню професійних компетентностей студентів.

Посилання

Євтух, М.Б. і Сердюк, О.П. (2002). Соціальна педагогіка. Київ, Україна: МАУП.

Москаленко, В.В. (2013). Соціалізація особистості. Київ, Україна: Фенікс.

Овчаренко, Г.Е. (2005). Педагогічні умови соціалізації студентів мистецько-педагогічних спеціальностей у позанавчальній діяльності. (Автореф. дис. канд. пед. наук). Луганськ, Україна: Луганський національний педагогічний ун-т ім. Тараса Шевченка.

Турчанинова, В.Н. (2005). Формирование у студентов профессиональной компетентности в социальной работе с семьей. (Дис. канд. пед. наук). Екатеринбург, Россия: ЕГУ.

Усик, О.Ф. (2010). Формування соціокультурної компетентності студентів філологічних спеціальностей у процесі вивчення гуманітарних дисциплін. ( Дис. канд. пед. наук). Київ, Україна: Інститут педагогіки АПН України.

##submission.downloads##

Опубліковано

2021-07-06

Як цитувати

Коваленко, В. . (2021). ТЕОРЕТИЧНІ ОСНОВИ СОЦІАЛІЗАЦІЇ МАЙБУТНІХ ФІЛОЛОГІВ. Професіоналізм педагога: теоретичні й методичні аспекти, 1(14), 114–124. https://doi.org/10.31865/2414-9292.14.2021.236455

Номер

Розділ

Статті